Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 29 Januari 2015

Mana nak beli minyak Pati Batook Ori ?

 

image

Setelah dua hari Zahra tak berak.. malam tadi , dalam kereta dia berak kaw kaw baunya.. Aku pelik gak kenapa dia leh berak dalam kereta.. Biasanya kat rumah je baru berak..

Dan pagi tadi , mak aku tanya aku..

“ Zahra berak tak semalam ? “ .

Aku jawab je la yer .. Mak aku kata , dia sapu minyak Batook Ori yang aku sendiri bagi kat dia.. Minyak tu aku beli kat Pati Batook Ori yang mana agennya bekerja di Kementerian Kewangan. Maka dekat ngan aku dah.. Booking dan sampai masa gi amik jer.. Senang.. Diorang pon ada agen di tempat lain. Kalau nak jadi agen pon ok jer..

Sambung cerita.. Selepas tu mak aku kata Zahra kentot kentot terus.. Dan nak dijadikan cerita , bukan berlaku pada Zahra jer.. Ramai kawan kawan yang dah beli minyak ni akui keberkesanannya .. Alhamdulillah..

Aku pun pakai kalau kaki atau tangan lenguh. Lepas bangun tidur , memang lega.. Ada kawan tanya.. bau dia camana ? Baunya relaks jer.. Budak confirm suka !

Untuk kembung kembung perut , memang sesuai.. Tapi kalau kembung sebab ‘perbuatan’ laki sendiri  tu , tak pernah try lagi la.. heehhe..

3 komen :

Suria Lekatlekitgurl berkata... [Reply to comment]

budak yang susah berak pun elok la ni.. kena beli dengan agen je ke?

Mrs Little Voice berkata... [Reply to comment]

kalau org tua taklehberak pun boleh gunalah kan...hehehe

suhailas sudin berkata... [Reply to comment]

Banyak kegunaan upanya..ada beli 1 aritu dipasar tani,seksyen 13 ada jual.Thankssssss...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI