Team #KBBA9 dengan 'cubaan berbuka puasa' di dalam sungai !

by - Sabtu, Mei 04, 2019

Pertama kali dalam hidup aku sebenarnya ni ! Berbuka puasa bersama sama rakan rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari di dalam sungai ... dalam ke ek ? Ayat apa sesuai sebenarnya ? Atas air ? Berendam ? Eh.. hahaha.. tak kisah la.. asalkan tak salah paham dah. Heeee..

Pengalaman yang menarik ! Di samping juadah yang dihidangkan amatlah menyenangkan perut. Tak berat tapi penuh khasiat ! Tu yang aku suka sangat. Hee.. sumber protein ! Tapi yang buat lagi best ialah lokasi dan suasananya. Rakan rakan yang pergi pun bersetuju. Surau dan tempat letak kereta dah disediakan untuk pengunjung BBQ Lamb Kemensah ni.












Bagi yang bukan Islam , boleh datang seawal 4 petang dan makan. Heee.. Yang Islam , jangan mengatal yer ! Kang naik van jenazah kang !  Dan ini view sebelah cerah hari. Heee... Boleh mandi jika dah tak tahan sangat tengok air yang mendamaikan. Tuu.. mandi dalam kolam tu. Aku pun penah mandi dalam ni. Syok wooo !!




Kalau nak tau kenapa masakan kat sini sedap belaka , sila baca di entri aku yang lepas ! Rujuk di BBQ Lamb Kemensah berbaloi ! Dan untuk membuat tempahan serta nak tau harga harga juadah sempena Ramadan nanti , boleh rujuk di entri Buka puasa dengan suasana damai di BBQ KL Lamb Kemensah !




You May Also Like

3 comments

  1. Seronoknya tengok semua happy. Mesti bertambah makan kan dengan feel mcm tu. Rasa mcm berkelah yg mewah sebab ada meja.

    BalasPadam
  2. Nt one day kena try jugak la pi sini.. xdak rezeki hr tu..

    BalasPadam
  3. Best... rasa makanan terbaik. wajib try sekali seumur hidup.

    BalasPadam