Kedai cermin mata Eyes Vision Group , jadi pilihan pelanggan setia !

by - Jumaat, Februari 14, 2020

Dulu aku buat cermin mata , beribu harganya ! Bukan sebab nak gempak tapi sebab tak tau kat mana yang murah. Kalau ada pun yang pernah aku pergi, aku tak puashati langsung ! Pakai sekejap je pastu kembali guna yang mahal punya ! Rugi pun rugilah ! 

Tapi selepas aku 'berkenalan' dengan satu rangkaian kedai cermin mata di Sungei Wang Plaza ni , aku telah berkali kali syorkan pada rakan rakan rapat aku supaya gi buat spek kat sana. Harga berpatutan ikut jenama dan lens yang dipilih tetapi masih jauh murah atau korang kasi je berapa bajet korang dan dia akan carikan yang sesuai ! 

Baru baru ni , aku bawa kumpulan jururawat dari Indonesia ke Sungei Wang untuk membeli belah. Sebelum tu aku bawa mereka untuk periksa mata di Eyes Vision Group. Untuk pengetahuan korang , Eyes Vision Group ada 8 kedai di sana. Kenapa aku bawa mereka ? Sebab ada antara mereka memerlukan cermin mata dan di tempat mereka , harga agak mahal. Di sini , dengan adanya 'aku' , mereka dapat harga istimewa. Heheheh... 

Pemeriksaan mata dibuat.. percuma. Kemudian mereka memilih bingkai mengikut bajet mereka. Dan siap dalam tempoh sejam jer tetapi ketika tu , kami kena pergi selepas pilih bingkai dan mereka menghantarnya ke hotel penginapan , pada malam itu juga ! 

Antara sebab lain aku bawa mereka ke sini adalah kerana keistimewaan lens Alpha yang mana mampu menyekat sinar biru yang diterbitkan dari gajet gajet memandangkan mereka kerap melihat gajet di masa ini. 





Dan esoknya , jiran aku mesej aku. Katanya nak buat spek juga. Aku bagi lokasi dan dia ke sana. Selepas sebut nama 'Ben Ashaari' , dapat la diskuan khas ! Hhehehehe... Untung kan ? Haaa.. Korang tak nak buat spek ? Rugi woo.. Sementara kod ' Ben Ashaari' laku ! 



Dia belikan Burberry utk isteri tersayang ! Hehehe.. Ok la kan ?  Kalau korang nak , boleh gi sana terus dan cari 'Mr June '.. cakap je ' Kawan Ben Ashaari di Facebook' atau cakap Follower Ben Ashaari.. Nanti tau la dia buat kerja dia.. Jenama terkenal punya spek , sedang ada sale. Kasi abis stok gitu !

Alamat : Ground Floor G-096, Sungai Wang Plaza, Plaza Bukit Bintang, 55100, Kuala Lumpur
No tel : 0163636464
Waktu Perniagaan: 11pagi - 9 malam ( Setiap Hari)

You May Also Like

2 comments

  1. best datang sini...kualiti superb dan layanan memang A++. Tak rugi pun datang sebab akan repeat balik..hehehe

    BalasPadam