SUAI KENAL BLOGGER : 4

 

Hehe.. aku terlangkau tadi.. patutnya 4 tapi aku ke 5 .. tapi tak kisah la.. sekadar nombor .. kan kan ? Hurm ..sekadar nombor yer .. nombor memainkan peranan penting dalam kehidupan harian .. takde  nombor , nak bilang camana eh ? huhu ..

  1. mira....
  2. Shaizhar
  3. paw/paw
  4. marfieyra
  5. SiS NaD
  6. NadiRah
  7. Kei Seichi
  8. just mine !
  9. Syafiq Rosli
  10. Shyra.

Apa pendapat mereka mengenai 1TUBE.MY ?? Tahu tak apa itu 1TUBE.MY ? Tak tau ? G la baca sendiri ....

10 ulasan:

  1. macam2 pandangan yang dikemukakan ... heheh! but i like! :P

    http://keyrillaugustine.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. mmmmmm cam best je....
    cam ne nk join..leh join ke??
    ke mmg tuk join....
    ke selayaknya kena join....
    kita wanita baru belajar...
    kita x tau tolong tunjukkan...ok ke bro ben????

    BalasPadam
  3. nk tinggal link la...
    http://kehidupankuyah.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. baru jer tau pasal ni lepas jumpe tadi..makaseh banyak2 bro ben

    BalasPadam
  5. abg ben...
    lama murni x visit sini, murni bz~
    dh xtau abg ben buat segmen ape...
    sob...sob...sob...

    BalasPadam
  6. abg ben cover.. yer ke jangkau.. ke lupa..teetttttt

    BalasPadam
  7. hohoho... tak pe2... disebabkan itu, yad'z keluar awal .. hehehe

    BalasPadam
  8. http://mizzwhiskes.blogspot.com/2011/02/suai-kenal-blogger-baru-edisi-februari.html

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.