Mmg aku tak suka , tak suka , tak suka !

by - Februari 25, 2011

 

Sejak dari kecil lgi.. ada 2 tempat aku paling tak suka pergi.. mmg menci menci menci !!Kalau mak aku g , masa tu gak aku wat wat kena senggugut !!

G pasar basah dan Chow Kit .. dua tempat aku tak suka sangat pergi.. Tapi betul la kan .. kat situ banyak jin n syaitan melepak .. huhu ... kira aku ada 6th senses ? Perghh ..

Bukan apa.. kat pasar tu sah sah bau hanyir... pastu takde awek kat sana ... haaa.. Masa tu aku muda lagi laaa.. baru umur 12 tahun .. hehhehe..

Chow kit.. aku tak suka pergi sbb terlalu ramai orang ... senang sangat budak nak tercicir...Nak g beli kain ela pon aku malas.. aku main kirim jer.. apa yang mak aku beli , aku pakai jer...

Bercakap pasal kain ela ni , aku sebenarnya suka kain ela perempuan yang coraknnya kosong... Aku suka nak beli pastu buat baju melayu.. hehehe..

Bila dah besar ni , wife aku lak suka g tempat tempat tu.. Grr.. ni pon baru balik dari pasar borong selangor.. besar dan murah jer ..Wife aku ? seronok giler .. grrr.. maunya tak , murah abis ... nak g lagi katanya.. Abis aku ????

 

p/s : menaip entri dalam keadaan sangat penat .. berapa kali nak tersalah tulis.. Nak tulis " sebab tu la aku pura pura mati .. nak mewariskan semua harta aku " ... nasib baik sempat sedar !!

You May Also Like

47 comments

  1. haha..tengok aje la.. :P

    BalasPadam
  2. hehehe . kalo sayangkan wife , redah je la abang ben . hehe

    BalasPadam
  3. tu la uncle BA .
    org kata jgn benci sngt something tu .
    sbb tak mustahil benda tu akn jd yg kita suka .
    haha

    BalasPadam
  4. Haha. kite serupe la Bro Ben. Hi5! :p

    BalasPadam
  5. suka dtg pasar borong selayang..heheee chow kit???katakan tidak..ngeeee

    cool disini^^^

    BalasPadam
  6. hahaha....
    sama la, saya pun tak suka nak pegi pasar basah tu...


    habis basah... bau hanyir nye... Pasar Besar Siti Khadijah... Oh no!!!!

    "tak pe la, mak pegi la sorang2 ye"... ayat drama waktu kecik2...

    bukan apa, tempat tu dah la basah... nak tunggu tawar menawar lagi... lagi la basah saya kat situ....

    BalasPadam
  7. menci..menci..menci..hahahhah

    BalasPadam
  8. laaa abg ben x suke pegi pasar rupenya..haha...kat pasar skrg nie banyak aweks gak ape...hehe..

    BalasPadam
  9. hahaha kesian la kt MR Ben ni....
    sabo je la.. ^____^

    BalasPadam
  10. kelakar je kan abg ben nyh. hihi. ;))

    BalasPadam
  11. hehehehe,..nsib baik a.ben smpat sedar ek,.klu x,rmai la yg dtg tntut tibe2,.hehe

    BalasPadam
  12. ada2 je bro ni tau!kite mmg dr kecil tak suka gi pasar basah tak suka busuk ngan lantai licin.tapi skrg ni kalau suruh gi giant ke tesco ke berdesup je siap2 nak ikut he3....

    p/s:sebab masuk hospital kite langsung tak tau ada perubahan kat bloglist bro ni.dah dibubarkan ke atau dipindahkan ke blog satu lagi huwaaa.....ni semua salah nyamuk tau...menci...menci...he3...

    BalasPadam
  13. hahahaha..adess!! apasal asa cam lawak je entry ni..hahaha

    BalasPadam
  14. Wahh Ben dah minat gi pasar borong ye.LM lum minat lg,krm hubby je tiap mgu.sian lak dia.hihi

    BalasPadam
  15. haha..pasar borong selangor mmg murah!gile rambang mate..lagi best ade org laen yang kua dwet..keke.

    BalasPadam
  16. sampai camtu tersasul tulis entri ye.. memang blogger tegar.. huu

    BalasPadam
  17. wah, dah lm tk ke pasar borong ni...

    BalasPadam
  18. Kat pasar basah kan ada NYONYA jual ikan . HAHA

    BalasPadam
  19. lain kali sampai singgah umah aku yer..

    BalasPadam
  20. hahhaa..kira okla wife cik ben suka pg pasar..
    lau x suka pergi tempat2 camtu tak ke haru...hehehee.

    BalasPadam
  21. hahahaha...adeh..lawak tol...xpe bro Ben...rehat la seckupnya dulu ea...jom kte rehat blogging jp.sok smbung blik..ngeh9x :D

    BalasPadam
  22. wat2 kene senggugut? hahaha...
    baik punye reason abg ben...

    BalasPadam
  23. walaupun duk serdang...tak penah pegi pasar borong...huhu

    BalasPadam
  24. Haha, sabar-sabar .. pasar tu la tempat orang berniaga :)

    New Post : Di mana nilai kemanusiaan ..

    BalasPadam
  25. best pegi pasar basah...pasar kering pn suka. tp jgn pkai lawa2...heheee.nnt bau ikan tak hengat nnt. :P

    BalasPadam
  26. haha , sabar je lah abg ben ! muna pun tak suka pergi pasar even muna ni anak dara . hehe :D

    BalasPadam
  27. haha..memang kot abg ben..tak suma orang suka pergi tempat crowded..sakit palo den..

    BalasPadam
  28. ML pun tak suke gi pasar borong. Sebab banyak sangat laki gatal. kalau laki je tak pe, ni PEREMPUAN pun ngorat.siap kenyit2 mata. Habis macam2 benda di baling nye dalam bakul yang ML bawak. gile scaryyyy..

    BalasPadam
  29. wahhhh 1sti time dapat komen first.... saya suke pegi pasr basah Bang... sebab dr kecik kene tugas beli ikan ngan sayur.. :)

    BalasPadam
  30. Ben : kalau dah mmg masuk mana2 pasar borong..usahkan isteri Ben..seme org pompuan lupa diri..jadi tak waras dan sebagainya..seronok sgt dok keluarkan duit..hehe..asben kat sebelah cam takde ajer....

    BalasPadam
  31. hehe...sabo je la...dari kecik tak suka...sudahnye...jd escort wife pulak kan...haaaa....

    BalasPadam
  32. hehe..memang ada je orang yang macam abg ben ni..tapiterpaksalah ikut je kehendak wife terchenta kan..
    chowkit tu saya g Plaza GM je..itu pun boleh kira ngan jari

    BalasPadam
  33. wahaha.eyh.wariskan harta tu,termasuk blog la kan ? hoho.

    BalasPadam
  34. wahhh saya paling suka p pasar ni..rambang mata mau pilih brg utk perabihkan duit :-p

    BalasPadam
  35. hahaha...saya kalau pasar basah ok lagi kot (padahal tak pernah pergi pon!) tapi kalau chow Kit..ewwww..memang tak suka lansung! Bukan sebab barang dia tapi keadaan tempat dia...(heran jugak bila ada kawan org luar KL suka sangat nak mintak saya temankan ke situ!)

    BalasPadam
  36. Saya pun tak suka pergi pasar basah.Bau satu hal.Biasanya banyak lalat dan licin.

    BalasPadam
  37. hahaha tak suka jugak p pasar ..mmg hanyir tahap gaban ..hihihi ~

    BalasPadam
  38. Bagusnye topik nie.....kerana ia adalah kenyataan hidupKu...akibat dari "TAK SUKA" kini ia adalah separuh dari hidup Lulu iaitu MR Hubby....kelakar la word nie...berhantu tau...Lulu mmg tak suka orang yang bernama "MAN"..Punya la tak suka...ha kau...amik...dapat Mr Hubby yang namanye "AZMAN"...padan muka aku....Http://manjerrlulu.blogspot.com...BEN is My Mentor.....

    BalasPadam