Lu jangan perasan la , BEN !!

by - Februari 26, 2011

 

IMAG0093 IMAG0092 Berposing macam jurugambar pro jer ...

DSC_0153 DSC_0156 Takat amik pic ni jer sebenarnya .. Gaya je lebih .. orang duk lalu lalang tengok je gelagat aku .. Eceh... aku pon beraksi je la... Mesti diorg ingat aku ni mamat seni.. ewahh.. hehehe ..

Balik rumah.. bukak baju.. ok .. patut la diorg tengok aku.. aku pakai baju terbalik !

You May Also Like

48 comments

  1. miahahahaha.... baju terbalik ade ong maaaa... duit mau masuk lorrrr... hahaha..

    BalasPadam
  2. cool ape klu guy pkai bju terbalik :)

    BalasPadam
  3. baik lg pkai baju terbalik dr x pkai baju abg ben...wahahaha

    BalasPadam
  4. Kejadian sebenar ke ni En Ben?

    BalasPadam
  5. hahahahahahaha!

    apakahhhh!!!


    hahahahaha!

    *tak boleh berhenti ketawa*


    hahahaha!

    BalasPadam
  6. wahh, ok la tu dah ade gaya, tp erk, macam mana beraksi dengan baju terbalik pulak ni.! aish.!

    BalasPadam
  7. huhuhu baju pun bleh terbalik ker bro.. kelako.... eh cam kenal jer.. tu bangunan opis IEB, JPM :)

    BalasPadam
  8. hahaha..mamat seni la sgt..hehehe

    BalasPadam
  9. hahahaha... lawak la bri ben ni

    BalasPadam
  10. hahaha baju terbalik!!!
    eh tapi ade org ckp kalau pakai baju terbalik tu ada rezeki nak mai..ngee~~~

    BalasPadam
  11. takpe...pakai baju tbalik pun seni gak...hoho=p

    BalasPadam
  12. kehkehkeh , khusyuk sangat nak amek gambar sampai baju terbalik pun tak perasan . aiyokk ^^

    BalasPadam
  13. tak pe sure orang ingat trend terkini :)

    BalasPadam
  14. baju terbalik...hehehee.
    nasib camera tue tak terbalik gak..hahahhaa

    BalasPadam
  15. oh tidak....aperkah...hahaha...

    BalasPadam
  16. haha..terbalik..xpe..gmbr no.3 cantik..

    BalasPadam
  17. rezeki tu... org tua2 la yg ckp..


    haikk..dah tukar nuffnang?

    BalasPadam
  18. HAHAHA.morning abg ben!
    boleh pulak bju pakai terbalik kan . ayokkkk :P
    sure muke rase mcm nak masuk almari :P
    tkpee, pakai bju terbalik itu style :P

    BalasPadam
  19. hahaha comelnya..mcm na la bleh xperasan 2...hehehe

    BalasPadam
  20. hahahaha..kelakar la :)

    posing ek~

    BalasPadam
  21. haha~ adess.. dalam hati dah berbunga2 da org duk usha memanjang ye abg ben.. haha~

    BalasPadam
  22. Bahahahah!!! mesti balik tu maluuuuu giler! :P
    Saat Aku Kau Pilih

    BalasPadam
  23. saye suke gambar yang no.4 tu!
    style la abg.BEN!

    putrajaya tu blurr n fokus kt bunga. semartttt!

    nice one!

    keep it up!

    BalasPadam
  24. @noorcahaya
    Betul tuh Cik Noor. Kalau orang Cina lah... baik cepat-cepat pi beli nombor ekor. Sure kena! Har har har!

    BalasPadam
  25. nasib baik baju terbalik ...larikkk

    BalasPadam
  26. baju terbalik? terbalik luar dalam ke depan belakang? hehehe..

    BalasPadam
  27. terbalik itu seni abg ben.....hehe

    BalasPadam
  28. terbaik beb...makin mantap skill menembak ko....

    dah boleh ketengahkan bakat tu...terbaik

    BalasPadam
  29. wah!! bnyk cantik ohhh

    BalasPadam
  30. hahaha..lawak2..ingtkn tgk gaya abg Ben amek gmbr..rupanya bju terbalik..adeh..

    BalasPadam
  31. nk kecian ke nk gelak?hehehehe

    BalasPadam
  32. baju terbalik? itu tanda bonus mau masuk tuuu!!!!

    BalasPadam
  33. lol.betulkak baju terbalik???
    hahaha

    BalasPadam
  34. tu lah.. semangat sangat ! haha

    BalasPadam
  35. Yeke baju terbalik En.Ben..?? Sj je nak klentong... Org macho takkan kuar rumah baju terbalik tak sedar koooot... Hehehe

    BalasPadam
  36. lawa gmbr?hhehe

    apisv3.blogspot.com

    BalasPadam
  37. ekeke....abg ben nie...mcm2...
    b4 dis jadi model payung.....aish....

    BalasPadam
  38. abg ben. xde segmen ke ari nie;p

    BalasPadam
  39. comellah abg ben~
    bju terbalik eh~
    xpe klo konfiden org ingt mmg fesyen mcm bju terbalik tue~

    BalasPadam
  40. kira pro la jugak kan...

    jom layan entri baru ni

    http://secretwordfromheart.blogspot.com/2011/02/korang-buat-tak-apa-yang-saya-buat.html

    BalasPadam
  41. kalau pakai seluar dalam terbalik tu petua takmau kena santau/sihir.. tapi kalau pakai baju terbalik.. petua nak jadi blogger femes.. kot.. hehehe.. jgn marah ben

    BalasPadam
  42. abg Ben duk Putrajaya ke?
    Kalo betul, da dekat larh kita... ;p

    BalasPadam
  43. hahahaha..bju trbalek??aduh..spoil la..dh de gaye dh tu~hahaha..lwk~

    BalasPadam