Apa yang sebenarnya pembaca nak dari blog ?

by - Februari 26, 2011

 

Sebagai seorang blogger terutamanya yang baru nak bertapak dalam dunia blog ini , pastinya tercari cari apakah sebenarnya pembaca nak dari blog kita ?

Mereka masuk dan lalu baca ... Kalau entri kita mendatar jer cerita , maka pembaca akan keluar dengan muka yang hampa.. Apakah akan kembali mereka ? Mungkin.. sekali dua lagi.. Peluang akan diberikan.. Jika sama jer aku rasa , pasti mereka akan tukar id lalu jadi anonymous lalu mengkritik ...  hehehe.. tapi tak la semua kan .. kan ? ada yang baik hati.. kan kan ?

Sebenarnya pembaca suka baca blog yang ada sedikit tips ...tak payah banyak bayankk.. skit pon dah memadai .. Apa kata cuba selitkan sedikit tips .. tak kira apa pon tips .. walaupun pasal rambut.. pasal baju.. mahupon pasal selipar sekali pon .. aku pasti mereka akan berterima kasih ..

Kalau nak mengarut sekali pon dalam blog , silakan .. tapi kena mengarut berinfo .. Selitkan di penghujung entri.. Baru la best kan ? Dari dok mengarut kosong , baik ada sesuatu kan ?

You May Also Like

22 comments

  1. setuju2!
    kalau mngarut sgt2 bosan plak!

    BalasPadam
  2. erk?blog CG adalah skit2 psal tips,..kdg2 tuh pikir gk nk buat entry apo..

    ENTRY BARU : LELAKI MEMANG TAK GUNA

    BalasPadam
  3. Mengarut berinfo?? ermm..betul jugak tu, ada jugak info kan?

    BalasPadam
  4. abg ben..kategori entry mengarut tu mcmna...? contoh...

    BalasPadam
  5. Yess.....sekali lagi aku bersetuju dengan bro ben...

    BalasPadam
  6. saya cuba selitkan sesuatu, tp tak tau la berkesan ke tak..

    Entry terbaru padlie: Padlie masa muda-muda [Part III]

    BalasPadam
  7. salam abg ben =)


    apa yang dicari ada disini...yang penting jangan asik bercerita pasal cinta je...bosan la nak baca, bukan blog abg ben, tp blog orang lain..huhu

    BalasPadam
  8. bang, katakanlah 1 blogger ni buat entri mengarut, tapi ada info.. tapi tak dapat feedback.. Maknanya blog tu takda pembaca ke?

    BalasPadam
  9. btol 2 abg ben... sy sokong sangat2... :D

    BalasPadam
  10. betul2....hehehe

    yg entry sal cinta cintun ok lg..yg tak tahan blog penuh gadjet...nk loading pom lambt....serbt pun da..tak tahu mane entry mane gadjet..hehe

    BalasPadam
  11. setuju2 ...kdng klu kite bi tips pon rmi org suke bace .. :)

    BalasPadam
  12. stuju juge abg ben.. tapi, blog naurah tak rami pon org masuk...

    ?????

    BalasPadam
  13. org bukak internet slalunya cari info. gunakan kelebihan blog sbg sumber maklumat utama. nice tips abg ben :)

    BalasPadam
  14. baiklah abg ben, saya ikut tips kali ni.. :D

    BalasPadam
  15. Sikit-sikit .. lama-lama jadi bukit =)

    anastasyea's latest post .. Syarat Berat Sangat! Ehh! Ye ke ?

    BalasPadam
  16. tak tahu nak cite pasal apa en ben..heeeee

    BalasPadam
  17. okey2...
    lepas ni mengarut penuh informasi pula...
    hehhe...
    (n_n)

    BalasPadam