Entri gila dari aku dan itu yang terakhir ..

by - Februari 25, 2011

 

Ari tu aku ada keluarkan entri yang mana aku kata tu antara yang panjang selepas ada komen mengatakan entri aku pendek pendek.. Hehehe..

Entri aku sebenarnya dulu banyak panjang panjang .. Larat atau tidak je nak baca.. aku rasa ramai tak larat kot nak baca.. hehehe.. Pembaca dulu mungkin tau la kot.. hehehe

Tagline pertama aku gunakan ialah " PABILA JARI JEMARI KU MULA MENARI " kemudian aku tengok ada orang guna.. aku tuka " JANGAN BAGI AKU MEMBEBEL " .. pon kena kebas.. dan skang aku guna SANTAI BERSAMA BEN ASHARI .. senang.. hehe..

Ok.. entri yang aku kata tu.. sini laaa..  > SINI

You May Also Like

11 comments

  1. pernah baca entri panjang tu.. heheh..

    BalasPadam
  2. saya pernah baca entri tu dulu..masa Ben blk kampung mak sedara kan?mkn dgn lilin..best2.

    BalasPadam
  3. bila jari jemari ku menari..menarik tu... sayng telh di kebas... singgah sini ... sronok...

    BalasPadam
  4. gilaaaaa pnajang...
    megalahkan cerpen lak aih..
    tak baca..tngok gambar pon tak larat..
    **spesis mmg xsuka entry lebih 3prenggan yg mengandungi 10 baris..heh!**

    BalasPadam
  5. as salam..

    eh?? macam..silap komen kat entri..
    er..entri jurnal tadi kot..aa
    blurrr..


    entri pendek.ringkas dan padat ;)

    BalasPadam