Hasil 10 ribu FOLLOWER

by - Februari 21, 2011

 

image

Hasil blogging untuk bulan Jan - Feb 2011 .. Tanpa main SEO .. hasil merepekan aku ... eceh.. Ok la kan ? Ramai gak masuk baca entri aku yang 'cam budak sekolah ' tu haa...

Hurm..cabaran aku seterusnya , bagaimana nak dapatkan 10 ribu UV sehari ??? Takat ni dah boleh capai 6-7 ribu UV .. Tapi tu la kan.. baru setahun.. orang lain dah bertahun tahun baru leh dapat..Bukan mudah .. Hurm.. camana eh.. camana eh.. SEO ? Tamo.. tak puas.. sesekali ok la..

You May Also Like

22 comments

  1. Tahniah Ben... banyak yang kami dfapat belajar dr BA..

    BalasPadam
  2. wah.....ramainye view....ahhh...meleleha air liur...

    BalasPadam
  3. tahniah en BEN ..bila buleh jadi cam en BEN nie

    BalasPadam
  4. tak terkata...banyaknya....ramai sangattttttttt

    BalasPadam
  5. wow!usaha dengan sungguh2 ye :)

    BalasPadam
  6. sya bangga dengan encik ben
    teruskan usaha encik ben
    ganbatteeee!!!!!!!!!

    BalasPadam
  7. cograts, bro! saya punya blog ntah bila nk dpt 10k tu... 1k pun blom lg.. hu hu..

    BalasPadam
  8. tahniah abang ben10. ehh. abg ben ashaari. hihi.

    bleh bawak yati makan mekdi nih. bahaha~

    BalasPadam
  9. Makin bertambah n terus bertambah BA..
    Jemput ke:ALL IN ONE

    BalasPadam
  10. salam...

    abg ben......SEKALUNG tahniah.....tahniah......

    saya tumpang gembira..tak ramai yg dapat cecah angka tu..hebat..!

    BalasPadam
  11. tahniah ben....dh 10ribu follower awk...n btw had follow dis blog 2...:)

    BalasPadam
  12. kita caya abg ben mesti boleh ! hehe

    BalasPadam
  13. tahniah abg ben.hebat betul. apa yg macam budak sekolah ntah..

    BalasPadam
  14. giler banyak 2... sy paling tinggi pun 4000 sehari.. 2 pun jarang2 dapat.. susah wooo

    BalasPadam