Isnin, 10 April 2017

Keputusan Akhir Pemenang Contest TYZARA 2017 !

Ok.. iklan dah tamat ! Sambung kembali pengumuman pemenang untuk contest Tyzara yang gempak itu ! Ramai tak sabar sabar menanti keputusan yang mana segala penjurian dilakukan oleh orang terpilih dan takda kaitan dengan aku ! Aku pon tak tau sapa tapi dikatakan cun orangnya ! Waduh , waduhhh.. mana bisaaaa gini dong ! 
Buat yang tak tau sapa pemenang Share Terbanyak dan Tempat Ke 3 Artikal Terbaik , sila baca di entri gempak aku ni... Share Terbanyak dan Tempat Ke 3 !
Cerita banyak tamooo..  meh aku umum pemenang Artikal Terbaik di tempat ke dua ! Fuh , Memang sengit la.. Dengarnya cuma tewas beberapa mata jer.. Dasat dasat ! 
Entrinya memang macam orangnya la. Gempak ! Power Rangerslah !! Siapakah wanita itu ? Siapakah blogger itu ??? Jeng jeng jeng.. Jap , kasi aku tukar link dia tu.. heehhe.. Baru la best ! Ok.. dah tukar... Jom tengok PEMENANG TEMPAT KE DUA ARTIKAL TERBAIK ! Tahniahhh yer Puan ! Cuba lagi yer... hehehehe... 
Dan tempat pertama... Fuh , tak sangka laaa dia leh dapat ! Blogger bukan pilihan ni.. Dia kata dia main hantar jer artikal jer tapi aku memang dari tau , dia seorang blogger yang bagus penulisannya. Cuma kesibukan masa saja menghadkan dia untuk lebih serlah bakatnya ! Siapakah dia ???? 
Baiklah... ARTIKAL TERBAIK CONTEST TYZARA 2017 dimenangi olehhhhh.... olehhhhhh... muzik pleasssee ! Kuat lagi.. Yearghhhhh... Goyang Inul japppp.. Eyahhh.. eyahhhhh... 
Jatuh kepadaaaaa.... Jap, penganjur kata selepas persembahan Aiman Jate ni .. Kita rilek rileks dulu yer.. Layan lagu sebutir dua.. Okeh ? Jangan stress stresss.. Kasi tenangkan jiwa..  Tak syiok la terus umumkan ? Korang leh tunggu 2 bulan.. apa salahnya tunggu lagi 2 hari kan ? Hehehehe... 

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI