60 GB data internet sebulan tak mencukupi untuk aku maka..

Haaa... blogger aka adik kesayangan aku sorang ni , Lisa Si Mawar Biru pm bagitau aku.. ada pakej baru Celcom ! Hahahaa.. dia ni memang memahami sungguh la masalah aku ! Memang dia tau , 60 GB yang aku pakai sekarang ni tak mencukupi. Selalu kena top up bagai.. Huhuhhu... Dan sememangnya dialah yang menguruskan bab dokumentasi tanpa ambil sebarang caj ! Haaa.. dia amik siap dia ! Hahahaha.. 
Pakej baru... 100GB , RM188 + 6% GST 

Kenapa banyak sangat aku pakai ? Hurmm... Internet penting buat aku untuk aku mencari rezeki. Bukan saja saja je nak buang duit wooo.. Apa ? Kenapa tak pakai UNIFI ? Entah laaa.. aku dah berkali kali kali kali kali buat permohonan untuk pasang tapi jawapan mereka , takda port kosong ! Penuh. Tah hapa hapa.. malas nak pikir dah.. 
Berpuashati ke aku dengan Celcom ? Aku guna dua operator. Satu prepaid , Digi.. yang ni postpaid , Celcom. Ada tempat Digi lagi cun dari Celcom. Maka kedua dua ni berguna untuk aku. Kena pantas bila ada pertanyaan di email , whatsapp. Kalau tak , terlepas peluang... huhuh.. 
Aku harap , Celcom boleh wujudkan pakej Unlimited Data dan Call.. Fuh , kalau ada.. confirm aku tukar pakej. Hahahaha..

6 ulasan:

  1. wow! banyaknya data! best tu! lagi best kalau ada unlimited data. ehhehehe

    mrejoy.com

    BalasPadam
  2. Fuhhhh 100GB tu, puashati guna.

    BalasPadam
  3. pelan ni memang bagus bagi yang perlukan banyak data ke? line tu stabil ke tak? ni ada kontrak ke nak stop bila pun boleh?

    BalasPadam
  4. @Mrejoy

    unlimited data tu mestilah mahal tapi memang dia unlimited ke ada had yang tinggi drpd 100gb?

    BalasPadam
  5. @mas saari

    bukan sahaja 100gb data, ada lagi 100gb video walla, unlimited bagi whatsapp, yonder musik, wechat dan banyak lagi. Memang berbaloi!!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI