Selasa, 15 Ogos 2017

Zing + Detergent Film , menjimatkan basuhan pakaian setiap hari !

Tergamam ! Secara jujurnya , ini pertama kali aku tengok sabun basuhan pakaian dalam bentuk kepingan nipis dan ringan ! Paling penting ialah keberhasilan selepas membuat satu basuhan. Ujian menyatakan , berpuluh kali basuhan dengannya , warna pakaian tidak akan luntur tetapi kebersihannya , dijamin ! 
Aku cuba sendiri.. 'Koyakkan' skit pastu letak di tangan. Basuh. Tak sampai 5 saat , hancur cebisan kepingan sabun tersebut dan mengeluarkan buih yang banyak. Bau wangiannya pon tak menusuk hidung. Orang putih kata , 'just nice' ! Heeeee... Orang melayu kata lak , 'secukup rasa'.


Apa yang menariknya ialah Detergent Film dari Zing + ni , berteknologi dari Jerman tapi dibuat di China... bermakna, kosnya lebih mampu beli dan paling penting ialah selepas ini , pasangan korang pun akan rajin membasuh baju , sebabnya.. mudah ! 
Sebelum ini , agak malas.. dan sering beri alasan seperti :
  • menyakitkan kulit dan tangan selepas cucian.. alergik katanya ! 
  • masih tak berpuashati bila dah cuci. Nak cuci lagi , malas dah !! 
  • Takut pakaian rosak ! Biar je 'mereka' yang profesional buat kerja mereka.. yakni pasangan yang rajin ! Huhhh !
  • kuman dan bakteria di pakaian yang dah dipakai. Nanti dah cuci pon masih ada ! 
InshaAllah , dengan Zing + Detergent Film ni , masalah seperti diatas akan diatasi seterusnya menghidupkan perasaan suka membasuh pakaian. Kan kan ? Cam aku.. hehehhe.. Ok , selain sebab di atas.. ada beberapa sebab lain kenapa Zing + Detergent Film ni patut menjadi pilihan utama ! Haa.. apakah sebabnya ? Meh baca.. 


Amacam ? Menarik ?? Camana nak beli ? Mana nak dapat ? Haaa.. Tak dijual di pasaran terbuka yer ! Hanya mereka jadi ahli saja akan boleh membelinya dengan murah. Tak jadi ahli , agak mahal skit harganya. Nak tau dengan lebih lanjut , boleh hubungi Cik Ros Farina di  +012 235 0657
Oh ya , Zing + .. syarikat yang mengeluarkan produk Detergent Film + ni sedang membuat satu promosi yang menguntungkan buat mereka yang menjadi ahli Zing + dan juga pada bukan ahlinya ! Jangan lupa hubungi Cik Ros Farina untuk mengetahui dengan lebih lanjut. 

32 komen :

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

terasa nak try. hahaa nk basuh baju putih dak sekolah ni ha.. susah bebeno

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Pertama kali tgk detergent film...eh menariknyaaaaa!!!

TATI MANSUR - WIFE SOSAB MAMA SAZSO berkata... [Reply to comment]

Lain dari yang lain.. selalu dalam bentuk serbuk atau cecair.. Ni dalam bentuk kepingan.. menarik ni..

mOoN IzzaN berkata... [Reply to comment]

Menarik ni.. first time dgr.. bleh cuba nnt..

qaseh dalia berkata... [Reply to comment]

Mcm cheese , boleh hilang tak tahi lalat di baju ..

Umminani berkata... [Reply to comment]

wah, inovasi baru,boleh try kalu kulit tangan jenis sensitif yg amat.

PERMATABIRU berkata... [Reply to comment]

Siyes menarik..tak pernah tgk lg sabun jenis mcm nie

Aku Penghibur berkata... [Reply to comment]

boleh cuba nie... baju kerja warna putih.. sesuai cuba

Shahkhairul Nizam Ramli berkata... [Reply to comment]

Fuh.... Ini paling sesuai untuk kulit sensitif..

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Boleh cuba ni..lagi2 baju putih

Nina Mirza berkata... [Reply to comment]

1st time tau pasal detergent film. Tertarik nak cuba!

Norliza Nordin berkata... [Reply to comment]

memang menarik sangat ni.. terasa nak beli jugak ni haa hihihi

IQ = Izyan Balqis berkata... [Reply to comment]

menarik detergeny film ni, tak der la terguna lebih pencuci, kalau pakai serbuk selalu terletak lebih.

saidila abdul rahman berkata... [Reply to comment]

nak cuba jugak pastu bagi anak guna kat asrama ...harap lebih jimat

shazillahsani.com berkata... [Reply to comment]

Okayyyy,bagus ni.. Harus cuba.. Weeee (",)

Allene typicalmommy berkata... [Reply to comment]

Menarik... lebih bgs dari sabun serbuk ni... senang hancur...

mas saari berkata... [Reply to comment]

Baguslah, lebih jimat dan memudahkan kerja.

MaMa Chantique berkata... [Reply to comment]

Ehhhh...baru first time tau pasal detergent film ni..menarik juga ni...

noorhaidaz eyda berkata... [Reply to comment]

Ehhh... best la...sblm ni tgk yg oversea punya je... nk beli jugak...

Papa Amyzal berkata... [Reply to comment]

Nak kena cuba ni. Sebelum ni guna sabun biasa kalau basuh baju putih nak kena rendam dulu kemudian terpaksa memberus menggunakan tangan terutama di bahagian tengkuk, lengan dan tangan baju tersebut. Kalau guna detergent ni kotoran tersebut mudah dibersihkan tak

Mohaz Sue berkata... [Reply to comment]

Terbaik sangat ni!! Suka amat kalau ada benda-benda yang memudahkan kerja rutin macamni. Nak cubalah!!

Mohaz Sue berkata... [Reply to comment]

Terbaik sangat ni!! Suka amat kalau ada benda-benda yang memudahkan kerja rutin macamni. Nak cubalah!!

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

First time tgk cam gini..lain sari yang lain laaa ..

Delimasari berkata... [Reply to comment]

jom cuba

ellysya hani berkata... [Reply to comment]

menarik,kena dptkan satu ni.

Mama Kembar 3 berkata... [Reply to comment]

All in one ehh s detergent film ni? Menarik lah

efa berkata... [Reply to comment]

wow menarik detergent film ni..kena cuba gini..mudah eh

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

1st time tgk. Nak try gak la nt..

Radhia Razali berkata... [Reply to comment]

waaa...ada yea sabun senipis film macamtue...yang bagusnya tak memedihkan tangan bila mengunakan detergent film ni

Farah Alina berkata... [Reply to comment]

Wah menarik nih. Kalau masuk pasaraya ni sure bankrup jenama lain! hehehhe

Farah Alina berkata... [Reply to comment]

Menarik! Kalau masuk pasaran Malaysia ni mau bankrup Dynamo! Heheh.. Gurau jeee

galaksi viral berkata... [Reply to comment]

wah, bagus produk ini. 4 dalam 1. hebat teknologi sekarang.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI