Zing + Detergent Film , menjimatkan basuhan pakaian setiap hari !

Tergamam ! Secara jujurnya , ini pertama kali aku tengok sabun basuhan pakaian dalam bentuk kepingan nipis dan ringan ! Paling penting ialah keberhasilan selepas membuat satu basuhan. Ujian menyatakan , berpuluh kali basuhan dengannya , warna pakaian tidak akan luntur tetapi kebersihannya , dijamin ! 
Aku cuba sendiri.. 'Koyakkan' skit pastu letak di tangan. Basuh. Tak sampai 5 saat , hancur cebisan kepingan sabun tersebut dan mengeluarkan buih yang banyak. Bau wangiannya pon tak menusuk hidung. Orang putih kata , 'just nice' ! Heeeee... Orang melayu kata lak , 'secukup rasa'.


Apa yang menariknya ialah Detergent Film dari Zing + ni , berteknologi dari Jerman tapi dibuat di China... bermakna, kosnya lebih mampu beli dan paling penting ialah selepas ini , pasangan korang pun akan rajin membasuh baju , sebabnya.. mudah ! 
Sebelum ini , agak malas.. dan sering beri alasan seperti :
  • menyakitkan kulit dan tangan selepas cucian.. alergik katanya ! 
  • masih tak berpuashati bila dah cuci. Nak cuci lagi , malas dah !! 
  • Takut pakaian rosak ! Biar je 'mereka' yang profesional buat kerja mereka.. yakni pasangan yang rajin ! Huhhh !
  • kuman dan bakteria di pakaian yang dah dipakai. Nanti dah cuci pon masih ada ! 
InshaAllah , dengan Zing + Detergent Film ni , masalah seperti diatas akan diatasi seterusnya menghidupkan perasaan suka membasuh pakaian. Kan kan ? Cam aku.. hehehhe.. Ok , selain sebab di atas.. ada beberapa sebab lain kenapa Zing + Detergent Film ni patut menjadi pilihan utama ! Haa.. apakah sebabnya ? Meh baca.. 


Amacam ? Menarik ?? Camana nak beli ? Mana nak dapat ? Haaa.. Tak dijual di pasaran terbuka yer ! Hanya mereka jadi ahli saja akan boleh membelinya dengan murah. Tak jadi ahli , agak mahal skit harganya. Nak tau dengan lebih lanjut , boleh hubungi Cik Ros Farina di  +012 235 0657
Oh ya , Zing + .. syarikat yang mengeluarkan produk Detergent Film + ni sedang membuat satu promosi yang menguntungkan buat mereka yang menjadi ahli Zing + dan juga pada bukan ahlinya ! Jangan lupa hubungi Cik Ros Farina untuk mengetahui dengan lebih lanjut. 

32 ulasan:

  1. terasa nak try. hahaa nk basuh baju putih dak sekolah ni ha.. susah bebeno

    BalasPadam
  2. Pertama kali tgk detergent film...eh menariknyaaaaa!!!

    BalasPadam
  3. Lain dari yang lain.. selalu dalam bentuk serbuk atau cecair.. Ni dalam bentuk kepingan.. menarik ni..

    BalasPadam
  4. Menarik ni.. first time dgr.. bleh cuba nnt..

    BalasPadam
  5. Mcm cheese , boleh hilang tak tahi lalat di baju ..

    BalasPadam
  6. wah, inovasi baru,boleh try kalu kulit tangan jenis sensitif yg amat.

    BalasPadam
  7. Siyes menarik..tak pernah tgk lg sabun jenis mcm nie

    BalasPadam
  8. boleh cuba nie... baju kerja warna putih.. sesuai cuba

    BalasPadam
  9. Fuh.... Ini paling sesuai untuk kulit sensitif..

    BalasPadam
  10. Boleh cuba ni..lagi2 baju putih

    BalasPadam
  11. 1st time tau pasal detergent film. Tertarik nak cuba!

    BalasPadam
  12. memang menarik sangat ni.. terasa nak beli jugak ni haa hihihi

    BalasPadam
  13. menarik detergeny film ni, tak der la terguna lebih pencuci, kalau pakai serbuk selalu terletak lebih.

    BalasPadam
  14. nak cuba jugak pastu bagi anak guna kat asrama ...harap lebih jimat

    BalasPadam
  15. Okayyyy,bagus ni.. Harus cuba.. Weeee (",)

    BalasPadam
  16. Menarik... lebih bgs dari sabun serbuk ni... senang hancur...

    BalasPadam
  17. Baguslah, lebih jimat dan memudahkan kerja.

    BalasPadam
  18. Ehhhh...baru first time tau pasal detergent film ni..menarik juga ni...

    BalasPadam
  19. Ehhh... best la...sblm ni tgk yg oversea punya je... nk beli jugak...

    BalasPadam
  20. Nak kena cuba ni. Sebelum ni guna sabun biasa kalau basuh baju putih nak kena rendam dulu kemudian terpaksa memberus menggunakan tangan terutama di bahagian tengkuk, lengan dan tangan baju tersebut. Kalau guna detergent ni kotoran tersebut mudah dibersihkan tak

    BalasPadam
  21. Terbaik sangat ni!! Suka amat kalau ada benda-benda yang memudahkan kerja rutin macamni. Nak cubalah!!

    BalasPadam
  22. Terbaik sangat ni!! Suka amat kalau ada benda-benda yang memudahkan kerja rutin macamni. Nak cubalah!!

    BalasPadam
  23. First time tgk cam gini..lain sari yang lain laaa ..

    BalasPadam
  24. All in one ehh s detergent film ni? Menarik lah

    BalasPadam
  25. wow menarik detergent film ni..kena cuba gini..mudah eh

    BalasPadam
  26. 1st time tgk. Nak try gak la nt..

    BalasPadam
  27. waaa...ada yea sabun senipis film macamtue...yang bagusnya tak memedihkan tangan bila mengunakan detergent film ni

    BalasPadam
  28. Wah menarik nih. Kalau masuk pasaraya ni sure bankrup jenama lain! hehehhe

    BalasPadam
  29. Menarik! Kalau masuk pasaran Malaysia ni mau bankrup Dynamo! Heheh.. Gurau jeee

    BalasPadam
  30. wah, bagus produk ini. 4 dalam 1. hebat teknologi sekarang.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI