Jangan membuta tuli menyokong !

by - Jumaat, November 15, 2013

 

Ada la pulak yang tak puashati ngan entri aku yang lepas seolah aku tak tau apa apa mengenai isu tersebut ! Sebelum aku up , pastinya aku dapatkan 'sejarah' isu tersebut ..

Ni nak tanya.. kalau bukan laaaa si artis tu yang bersuara , rasa rasanya ' si kipas mati ' nak mai 'sound' aku tak ? Takde punya laaa .. Ni sbb artis kesayangannya yang sound tu yang dia tak senang duduk !

Adehhh .. tolong la yer .. Aku bukanlah penyokong tegar KJ atau Siti tapi kalau tengok balik statement Siti tu .. lebih kurang jeeer pon dengan statement KJ .. Sapa tua ? Siti tua dari KJ ke ? Dan ada ke menteri tua atau menteri muda ? Mana belajar ada menteri muda ?

Dan satu lagi .. Tak yah la nak menyibuk hal orang terutama di luar bidang. Kalau nak tegur pun , tak yah nak mention nama orang .. Bagi je secara umum ..

Diri sendiri pon perlu kena selak balik ..

You May Also Like

4 comments

  1. Saya minat dua, saya minat siti sebab dia berjaya dalam bidang dia, dan untuk KJ saya pun minat sebab dia tegas, ada usul periksa apa yang dia percakapkan dan teguran tu. Lagipun,kalau nak ikutkan tahap akademik, Siti ada SPM dan KJ ada Harvard dalam bidang Ekonomi, kalau saya tak silap dan mungkin cara 'tegas' KJ itu ramai yang mahu ikut,
    tetapi, contoh, FAM nak mintak DANA dari KBS, tetapi setiap mintak dana perlu ada kertas kerja dan sebagainya, mesti ada peruntukkan kewangan, jikalau takde, camne dia nak luluskan kan? afterall, dia Menteri KBS jadi secara tidak langsung dia berhak untuk tahu. Lagi satu, kalau dah bagi DANA tu, dan mesti kena ada laporan kan? Mesti nak tahu jugak, itu sebagai contoh. Lagisatu, case Tan Sri Anuar Musa tu yang cakap kena pantau pembelian pemain, betul tu, monopoli pasaran adalah salah satu daripada leads untuk membawa kepada kehancuran arena bola sepak itu sendiri. Mungkin pandangan saya hanyalah pandangan pemerhati. Saya tengok permainan bola sepak dah meningkat, tapi jgn sebab monopoli ni kita menurun balik. Itu je lah pendapat saya yang agak panjang sampai boleh buat entry dah...hahaha.. :) peace.

    BalasPadam
  2. Setuju dg Ben. Mengata org paku serpih. Menegur orang dg mengguna perkataan biadap adalah perbuatan yg biadap.

    BalasPadam
  3. semua org salah....dia shj yg betul. kdg2 perlu ada teguran, tapi bila kena tegur n=berlapang la dada.

    industri hiburan kita tak kemana
    bola sepak pun tak kemana
    padan mcm gitu la org2 kita....

    hidup dlm imaginasi dan angan2 yg tggi, hakikatnya hampeh!

    apa pun tak boleh kan bro

    BalasPadam
  4. Solehah xtau nk komen pe psl ni abg ben. Sbb solehah sndiri xtau nk sokong yg mne sbb xlayan bola.hehe :)

    BalasPadam