Kenapa mesti beli skirt ini ?

by - Jumaat, November 29, 2013

 

-iklan-

 

Sebabnya skirt ini selesa dan skirt yang selesa ini pula dijual dengan harga yang sangat berpatutan..!

Satu ketika dulu cukup susah mencari skirt yang cantik untuk wanita plus size. Pilihan mudah yang ada ialah mencari di bahagian pakaian ibu mengandung kan..? Hiihii..

Ketepikan perasaan segan sebab wanita ber saiz plus plus plus pun nak bergaya juga, kan ? English Painted Skirt adalah antara koleksi skirt yang sangat selesa untuk wanita plus size.

Daripada pinggang hingga buku lali. Material jenis high quality lycra , kainnya jenis sejuk dan ringan , dan ia tak jarang. Paling penting , getah di pinggang tak bergulung... diakui oleh ramai pelanggan yang pernah membeli sebelum ini.. memberi rasa selesa  dan secara tak langsung buat kaki melangkah dengan lebih yakin ketika bergaya.. ^_^

Dimana nak beli skirt kembang yang cantik dan selesa? Sila klik Instagram bachplussize dan tengok tu… Jualan mencanak-canak tanda skirt ini mendapat permintaan yang hangat dari pembeli.

Boleh juga whatsApp atau sms ke nombor yang diberikan – 0123203035 . Tapi sebelum tu , sila pergi je kat Facebook Page - Bach Plus Size utk melihat lebih banyak lagi contoh contoh yang sesuai untuk anda .

Cepat...! Stok sangat terhad...

^_^

Terima kasih ya kerana sudi membaca...

Jangan baca gitu je... Jom cuci mata... kalau tak beli pun tak apa.. Share pasal skirt yang best nih pun boleh je..

hikhik..

You May Also Like

2 comments

  1. Nampak link untuk beli skirt ngam2 nak beli pastu buat entri selitkan blog abg ben sekali :) Hope u dont mind :)

    http://sitracey.blogspot.com/2013/11/sebelum-besok.html

    BalasPadam