Pertandingan : Petronas' Fuelled By Fans, Powered By PRIMAX

by - Jumaat, November 15, 2013

 

Ahaaa… Teringin tak bergabung dengan seorang selebriti terkenal dalam sebuah kereta  ? Ada 5 selebriti yang bersedia bersama anda di dalam kenderaan itu ! Sapakah selebriti yang aku maksudkan itu ? Mereka ialah Maya Karin , Shahiezy Sam , Dj Yoon , HK Heartthorb Him Law dan artis sensasi dari Taiwan , Bii. Utk apa ?? Sila teruskan baca …

 

Print

 

Sebelum itu .. mereka bukan saja akan menaiki kenderaan bersama korang saja tetapi berpeluang memenangi hadiah wang tunai sebanyak RM100,000 !! Wowwww.. banyak tuuuuu ..

Ok ..  Petronas' Fuelled By Fans, Powered By PRIMAX bermula pada 14hb Oktober 2013 dan pemilihan akan dilakukan pada 24hb November 2013 .. Masih ada masa lagiii ! Cepatt …

Pertandingan ni mudah jer .. 5 selebriti bersama fans mereka akan diberi sebuah kereta bersama preloaded Mesra Card , smart phone bersama data plan. Mereka harus menggunakannya untuk mendapatkan bantuan dari fans dan follower di Twitter bg memenangi pertandingan ini. Ini bukan siapa yang habis dulu tetapi siapa yang mampu pergi lebih jauh !

Cara nak menyertai pertandingan ini ? Mudah jeer haaa.. Korang cuma perlu berbelanja sebanyak RM30 di mana mana stesen Petronas atau beli Mesra Combo utk lebih peluang bg memenangi tempat bersama mereka !

Kemudian sila ke www.mymesra.com.my/Like2SaveFor dan di sana korang akan menilai sendiri setiap selebriti tersebut dan mengapa korang patut pilih mereka atau jadi penyokong mereka ketika pertandingan itu nanti !

Jangan lupa download borang penyertaan di www.mymesra.com.my/Like2SaveFor dan hantar di mana mana stesen Petronas ..

Ahaaa.. Buat yang tak tau , ‘Fuelled by Fans , Powered by PRIMAX ‘ ini dibawa khas oleh PETRONAS yang mana direka khusus untuk penjimatan penggunaan petrol harian serta kelancaran enjin.  Satu perbincangan mengenainya boleh korang ikut serta di facebook.com/PetronasBRANDS  atau Twitter dengan follow @PetronasBrands  dan jangan lupa guna #LIKE2SAVEFOR .

Ha , anda ingin jimat untuk apa sekarang ni  ? #LIKE2SAVEFOR

You May Also Like

1 comments