Merajuk

by - November 30, 2013

 

Dasat budak sorang ni kalau merajuk wooo .. Asal merajuk je , terus lari ke belakang sofa . Pastu tak nak bertentang mata dengan kita ni haa.. Pandang je tv .. hahahaha ..

Ada sekali tu .. time nak tidur . Mak dia cerita kat aku balik .. hahaha .. Lawak laa .. Boleh dia merajuk dengan angkat bantal kecik dia pastu gi tidur berjauhan dari mak dia ! Hahahaha .. Pastu bila mak dia panggil dengan lembut , sengih.. terus datang balik . Adoiyaii ..

Nanti ada adik , tak tau la aku camana lak ragam dia .. Aku nanti jadi pening ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

4 comments

  1. comel je klu budak yg merajuk...klu org tua merajuk buruk rupa nya...
    dia da start rasa jeles n tercabar...

    BalasPadam
  2. Hahaha.. Kelakar la Qhaliff nie...bole lak majuk cmtu ya..mcm2 ragam dak bambam omey nie..

    BalasPadam
  3. Biasanya dia akan rasa cemburu..

    BalasPadam
  4. Len kali qhaliff start kereta nak dtg umah acik dayah pun boleh. .. hihi..

    BalasPadam