Salahkah si suami bawa telefon ke tandas ?

by - Khamis, Januari 29, 2015

 

Dalam kepala.. Mesti ada skandal la tuuuu ! Ahaa.. kan ? Dah tu , apasal nak bawak masuk phone lak dalam tandas kan ? Ha.. Tinggalkan je la kat luar tu.. huhhh !

image

Hehehe.. Ok la tu.. Banyak kes gitu kan ? Tapi ada beberapa kes terpencil betapa pentingnya membawa telefon ke dalam bilik air ni ! Haa.. Contohnya terjadi pada aku sendiri laa.. Aku dah standby dah masa tu ! Hehehehe..

Apa kes ? Hurm.. Kes tergelincir sewaktu keluar dari tandas ! Hurmm.. Ada dua kes yang aku dengar sendiri dari mangsa dan juga cerita atas cerita ..

Pertama .. Terjadi pada kenalan aku sendiri.. Sewaktu tu dia keseorangan di rumah.. Dia baru lepas mandi.. keluar dari bilik air pastu tergelincir ! Terus tak boleh bangun ! Nasib baik ada telefon di tangan dia masa tu ! Bayangkan kalau takde ?

Yang kedua .. Kawan aku cerita la.. kawan dia tergelincir lalu kepala kena sinki. Berdarah koooo ! Dan dia bernasib baik sebab dok pegang phone ! Dia terus call kawan dia mintak cepat cepat datang rumah. Pastu terus pengsan ! Hurmm..

Curang ? Hehehehe .. Apa gila nak curang call awek dari dalam tandas ! Tak romantik tul !

You May Also Like

14 comments

  1. selalu bawak masuk toilet sbb nak main game je. hehehe

    BalasPadam
  2. kes tergelincir tu mungkin 2 orang ni je..hahahaaa

    BalasPadam
  3. kes tergelincir tu mungkin 2 orang ni je..hahahaaa

    BalasPadam
  4. Call awek dalam tandas tu memang dah lama jadi taktik dalam tv bro...pengaruh ni yang buat para isteri was-was sikit.Kalau tak mesej awek,takkan nak blogging dalam tandas kot...

    My hubby alhamdulillah...tak ada habit ni.Telefon ni banyak lagha katanya.Nasib baik dia tak kisah saya guna phone.Kalau tak, mau saya meraung tu.hehe

    BalasPadam
  5. adakah kedua-dua incident tergelincir tu disebabkan careless sbb tengah asyik sebok ber-whatsapp/msg/main/tengok game dekat phone?
    hahahha :P

    BalasPadam
  6. ada lagi citer.. member nasib baik bawa hp ke dalam tandas, kalau tak maunya berkurung dalam toilet gara2 kunci tandas rosak..

    BalasPadam
  7. Kalau kat umah takde org, tak apa kalau nak bawak henpon masuk tandas...kalau bini ada depan mata, boleh nampak laki masuk tandas, apa motip nak bawak henpon sekali? kan? tu je masalah nya...

    BalasPadam
  8. bawa tepon dalam toilet xde hal kot... yang dok berbisik bcakap ngan henpon dalam toilet tu yg mendatangkan kemusykilan ..

    BalasPadam
  9. bukan pasal call awek dlm toilet abg ben..tp wife ni pelik laa kehulur hilir masuk toilet pon bawak fon..takut lettew dia dalam bilik air kite skodeng henpon dia..hehehehe

    BalasPadam
  10. hehe. ada juga kot wife yang bawa telefon masuk toilet sama kan :) PG one of. hahaha.

    BalasPadam
  11. sokong... terutamanya bila berlaku kes2 mcm ni..

    BalasPadam
  12. Hehe..lakiku biasa mmg bawak masuk hp dlm bilik air...sambil termenung sambil main game...

    BalasPadam
  13. hehehe...xbest kalau msuk lubang jamban..huhuh

    BalasPadam