Tukar jadual tidur ! - BEN ASHAARI

Tukar jadual tidur !

 

image

Tiap malam ! Hahahaa.. Confirm berperang sebelum tidur ! Wife akan tidurkan Zahra.. Aku dengan Qhaliff.. Qhaliff lak , sebelum tidur dia nak belajar dulu ngan aku.. Ok la kan ?

Cuma kesian kat wife je la.. Kena lak kalau esoknya kerja , mesti kena bangun seawal pagi untuk siapkan makan pakai anak anak.. Nasib baik la dalam cuti sekolah ni , aku kerap gi umah orang tua aku kat Cheras. Saja nak bawak Qhaliff bersosial dgn sepupu dia kat sana .. Dan leh belajar ngan diorang ..

3 ulasan:

  1. Selamat pagi...dah panjang rambut zahra ...comel...^_^

    BalasPadam
  2. macam2 budak2 nih.. kekadang boleh menyebabkan kita kurang tidur.. huhuhu..

    BalasPadam
  3. tula. kakak saya kekadang sejam je tido, padahal esok nak kerja pagi. parenting memang kerja paling mencabar.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.