Kali ni di FEMININ , RTM1

by - Selasa, Oktober 13, 2015

 

Biasanya kalau dijemput , aku akan diajak mengupas topik keibubapaan tetapi kali ni .. Gulp…. Satu topik yang memang senantiasa hangat di media sosial !

image

“ Aib di Media Sosial ( Facebook ) “

Lebih kurang tajuknya begitu la.. Aku pon diberitahu oleh penerbit dan juga soalan soalan yang bakal ditanya… sebagai persiapan bila diwawancara nanti..

Bagi aku , topik ni memang panas laa.. Kalau salah cakap , siap ler aku ! Apakah aku akan memberi jawapan selamat atau jawapan yang .. hurm…

Terus terang.. aku pun cuak jugak sebenarnya tapi semua ni adalah kenangan kehidupan.. Bukan semua orang dapat peluang gini kan ? Terima atau tolak ? Maka aku terima dan.. tunggu je siaran langsung pada jam 1130 pagi di RTM1.. hari Selasa ! Huhhuu…

Media sosial.. hurm.. ada baik dan jugak buruknya.. segalanya terpulang pada diri sendiri !

You May Also Like

6 comments

  1. Bagus isu ini ben walaupun tajuknya berat, tapi boleh dikupas ke arah lebih positif, hari ini ye ben, nak tgk dalam siaran langsung di pc kalau dapat. Tahniah ben !

    BalasPadam
  2. eh.. cubaan dibuat td. rupanya boleh klik sini http://myklik.rtm.gov.my/tv1

    BalasPadam
  3. alamak..time kerja pula tu..tak dapat tengok..ish

    BalasPadam
  4. tak dapat tgk..harap t abg Ben masukkan videonya dlm blog

    BalasPadam
  5. Saya tengok tadi. Feminin ni rupanya setiap hari. Best talk show macam ni. First time sy tengok abg ben di tv. Different suara dengan raut wajah. So humble..

    BalasPadam