Keikhlasan bila berkawan..

by - Sabtu, Oktober 17, 2015

 

Ke Ipoh kelmarin bersama blogger Sohoque untuk satu job yang agak unik bagi aku dan pertama kali aku terlibat sama penganjur yang memang unik , KakiSeni.com.

Naik Ets dari KL Sentral ke Ipoh. Kali pertama. Sama sama nak merasai Ets yang semakin jadi bualan.. Perjalanan ke Ipoh mengambil masa 2 jam setengah. Maka masa dihabiskan dengan berbual mengenai sejarah serta pengalaman dalam dunia blog.

Dan.. tau tau sampai ! Taklimat diberikan dan .. hehehe.. Nanti aku cerita apa yang aku kena buat.. Isu yang aku nak sampaikan kat sini ialah.. rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari , turun berjumpa kitorang.. Maklumlah , bila dapat tau kawan ada kat sini , kena la datang jumpa kan ? Takkan nak menyombong diri lak kan ?

image

Blogger Fir , yang aku kenal satu tika dulu.. turun berjumpa abang abang dia di Plan B.. Heheheh.. Kali pertama bersua muka tapi macam dah bertahun kenal. Ni semua gara gara group whatsapp yang tak pernah sunyi. Heheheh..

Apa yang aku nak sampaikan ialah.. Seronoknya berkawan bila ada keikhlasan dalam perhubungan.. kan kan ? G mana mana , ada je kawan sudi nak jumpa.. Best gituuuu !

You May Also Like

9 comments

  1. Poyo je...hahahaha...thanks ben..insya Allah...persahabatan ni sampai bila2...

    BalasPadam
  2. Poyo je...hahahaha...thanks ben..insya Allah...persahabatan ni sampai bila2...

    BalasPadam
  3. Setuju sangat! Bila kita ikhlas dalam berkawan, memang kita akan sungguh2 nak jumpa kawan tu walaupun belum pernah lagi bersua muka. Jika sebaliknya, buat2 tak tau je kawan tu datang. heeee

    BalasPadam
  4. Kalau berkawan kerana Allah,,in sha Allah berpanjangan..

    BalasPadam
  5. hahaha bila ikhlas berkawan, kawan ada dimana dimana kan..

    BalasPadam
  6. berkawan biar ramai...musuh je jangan dicari

    BalasPadam
  7. berkawan biar seribu bercinta biar satu ehhhh musuh jangan di cari....

    BalasPadam
  8. tak pernah naik ets rasa nak try one day bawa anak naik hehehe...betul tu kwn biar ramai...haters biarkan aje...nanti Allah sejukkan hati berbaik semula mcm biasa amin

    BalasPadam