Berkubur sudah Facebook BEN ASHAARI !

by - Selasa, Mei 09, 2017

Tiba-tiba je ghaib.. Pelik ! Aku cuba login.. Yang keluar , pemberitahuan yang mana akaun aku telah disekat sebab ada insan suci telah membuat report pada Mark di Facebook ! Sian Mark.. tak kenal mana kaca , mana permata.. Aku permata Facebook ok ! Kalau aku takda , Facebook tak meriah.. faham tak ni ?? Faham takkkk ???? 
Tak pe la.. Aku redha. Ini bukan pertama aku berlaku pada aku. Dah pernah sebelum ni dan aku mulakan dari bawah.. Dari 0 hingga dapat lebih 23 ribu rakan di akaun yang disekat tu.. Huhuh... Namun setelah bertahun lamanya , kembali terjadi pada aku. Ini bermakna , Facebook ni tak leh pakai langsung ! Nasib baik aku dah buat backup... letak gambar aku di tempat yag selamat. 
Yer.. sejak terjadi pada aku , aku buat 2 akaun FB sebagai backup... Maklumlah , Facebook kan tempat aku cari makan kecil kecilan.. 
Yer... memang penat nak mulakan dari bawah. Tapi apa nak buat.. semua ni ujian dari Allah jer.. Kalau ini pun aku dah melenting nampak sangat berdunia aku ni.. Huhuhuh.. Rileks.. Kalau jadi apa apa pada akaun tu.. tak leh diambil semula , aku ada satu lagi akaun yang mana dah lebih 5k friends.. Leh je follow akaun tu atau follow jer Santai Ben Ashaari.. 
Ben Ashaari  yang sebelum ni aku letak nama dia , Ben Ashaari II dan boleh juga follow page Santai Ben Ashaari.. Kalau tak dapat sehingga esok , korang carilah aku di dua akaun ni ehhhh... Huhuh.. Takda rezeki belah ni.. belah lain kot rezeki aku.. InshaAllah.

You May Also Like

5 comments

  1. Bertabahlah. Nanti kami follow dekat fb lagi satu tu naa. Mana boleh tak follow. Tak meriah lah fb nantin

    BalasPadam
  2. Semoga terus tabah..takpe laa takde rezeki dengan fb tu nak buat lagu mana kan..guna yg lama la plak..insyaallah akan ada yg sentiasa ingat dan akan terua follow..

    BalasPadam
  3. assalamualaikum
    singgah pagi...

    BalasPadam
  4. sekarang ni banyak group yang dah mula kena. takut juga kalau terjadi pada saya. kawan saya punya group baru je kena. 170k members tu. adeh.

    BalasPadam
  5. Alaaaaa sedihnya. Nasib ada akaun backup.

    BalasPadam