Nasi Durian ke Serawa Durian ? Atau pulut durian ? Ehhh ?

Jom ! 
Terpandang poster ni di satu page.. terus terliur ! Teringat akan serawa durian , bubur durian dan nasi durian ! Nasi durian ??? Ada ke ? Huhuh.. Mak aku rajin buat dulu. Kalau dia buat , satu periuk nasi aku leh abiskan ! 
Camana rupa nasi durian ? Hurmm.. ada yang kata pulut durian... tapi tak pon.. guna nasi putih , letak garam sikit.. gula skit dan santan.. gaulkan ! Hasilnya ? Fuhhh... Aku pernah kasi tau kat Mat Gebu. Dia pon tak tau sangat. Heheheh.. Aku cerita cara nak membuatnya.. lalu terhasillah satu resepi di blognya.. heee..
Huhuhu... Sedap wehhh ! Try la buat !! Ok la.. aku nak gi Nilai.. nak tapau durian banyak banyak ! 

3 ulasan:

  1. Aduhhhh sedapnya, dah ngidam durian tak dapat² lagi makan ni.

    BalasPadam
  2. First tima gak tau nasi durian... bolehla cuba buat nanti...

    BalasPadam
  3. style suami sy: nasi putih,durian,santan,gula melaka. simple gitu je.time nk mkn gaul jer nasik ngan santan ngan gula melaka tu. isi durian cubit2 mkn ngan nasik gitu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI