Boleh buat lawan wrestling !

by - April 27, 2017


Sekejap je masa berlalu.. Dah merangkak dah mamat ni ! Sepupu dia pon tak merangkak lagi walhal ikutkan ari tu , dia ni 'lembik' jer.. Tapi skang ,  aku berdirikan dia pon dah boleh bukak langkah nak berjalan ! Alhamdulillah..
Dan paling menarik.. dah start kena buli ngan abang kakak dia.. dan daddy dia ! Tu bertepek tu hasil kerja daddy tu.. hahaha.. dia  redha jer. Sengih ajaaa.. asalkan ada orang layan dia.. Hurmm.. Aku rasa mamat ni tinggi dari aku nanti. Skang ni pon dah rasa meninggi semacam.
Makan ? Kuat.. Susu ? Kuat ! Dan pandai terliur dah tengok aku makan... Nasib tak pandai mintak lagi. Tapi dah pandai mintak nak ikut berjalan sana sini.. Satu lagi , sedap peluk dia... pastu dia meronta ronta. Memang terasa kuat dia.. 
Pasni leh sunat sekali ngan abang dia.. daddy leh join sama.. ehh ?

You May Also Like

2 comments

  1. Nanti sekejap je dh boleh berjalan, berlari dan bercakap.

    BalasPadam
  2. muke mntk kene cubit ni..geram..

    BalasPadam