Kepercayaan Menghasilkan Kejayaan !

by - Khamis, April 06, 2017


Alhamdulillah.. Walaupun nama aku 'diburukkan' di kalangan insan insan 'terpilih' demi mengejar projek projek tertentu , akhirnya yang 'terhapus' dengan sendirinya cerita cerita negatif itu selepas mengenali insan ini.. ecehhhh.. 
Tapi serius woooo. memang ada je manusia membawa mulut pasal aku ! Kononnya aku kejam ! Aku itu , aku ini ! Hurmm.. Memang gitulah sejak aku mula 'membrandingkan nama'  Ben Ashaari ni. Yang menyokong , boleh dikira dengan jari termasuk la saudara mara mahupun adik beradik. Katanya mengarut dan membuang masa .. tak bermanfaat langsung !
Sekarang ni... ada je syarikat syarikat besar berminat nak bekerjasama dengan aku dan juga team #KBBA9 yang dikepalai aku ! Dulu orang tak pandang wooo ! Katanya... macam macam la dikatanyaaa.. Sekarang ?? Haaa.. malas nak cerita laaa.. eceh !
Aku tak kisah semua tu.. yang penting pencapaian yang dicapai oleh aku dan juga team #KBBA9. Yang berbunyi kat luar tu , cuba tengok balik asal usul. Aku malas nak mengungkit.. Nasihat aku pada insan yang sering dikecam.. tenang sudah. Hadirkan kepercayaan mereka dengan berikan
melakukan tugas tugas dengan ikhlas..

You May Also Like

7 comments

  1. begitulah manusia,tak boleh tengok orang senang kan..agaga..yang penting terus usaha untuk memajukan diri dan orang sekeliling..

    BalasPadam
  2. Kebaikkan itu biarpun lewat terserlah tapi ianya akan lebih menyinar kelak..

    BalasPadam
  3. kami sentiasa support abg ben dgn kbba !

    :)

    BalasPadam
  4. i feel u.. pernah melalui thn 2011 & skrg tgh melalui, oleh orang yg sama..diburukkan demi nak dapat nama baik..tp tak pa..biarlah.. Allah ada. Yang pandai menilai, akan berfikir. Yang x pandai menilai..akan pertikai.. tak berkudis kat kita org2 mcm ni..

    BalasPadam