Pemilik Iphone 7 contest anjuran TYZARA 2017 ialah..

by - Selasa, April 11, 2017

Waahh.. aku dah umumkan pemenang pemenang untuk contest anjuran TYZARA yang gempak tu.. Giler kauu.. hadiah memang berbaloi gitu ! Dan pulangan dikatakan juga berbaloi. Alhamdulillah.. Terbaik TYZARA ! Pasni akan ada banyak lagi contest contest anjuran TYZARA. InshaAllah.
Ok. Seperti yang korang dah tau.. kalau belum tahu , meh aku ulangi yer... Share Terbanyak , Artikal Terbaik #3 , Artikal Terbaik #2 dan skang aku nak umum , juara di antara juara ! Haaaa...tak sabarnyaa aku nak umum tapikan.. tapikan.. rileks dulu.. 
Rasa tak puashati bila tak menang tu biasa... tapi itulah rezeki kita. Dan anggaplah semua ni pengalaman. Mungkin kita tak menang tapi kita dapat ilmu ! Kita boleh belajar dari blog blog yang menang ni cara penyampaian mereka.. bagaimana mereka mengorek info info , posting gambar dan paling utama ialah tarikannya ! Haaaa.. Fuhh.. 
Ok.. Cerita banyak tamooo.. korang pon mesti skip skip part aku bebel ni kan.. nak terus cari kat mana aku backlinkkan nama pemenang tu kan.. hehehehe... Tak pe.. Aku umum terus eh kat sini ? Ke nak backlink ? Hahahaha.. 
Alhamdulillah.. Rezeki anak anak ! Oh ya, juri .. aku tak tau sapa tapi yang pasti bukan di kalangan rakan blogger #KBBA9 yer ! Ha , sambung... rezeki anak anak. Memang aku akui dia seorang ibu yang bagus. Penyabar dalam membesarkan anak anaknya . Opsss... Terbagi klu lak ! Hahahaha.. Ada anak.. wanita ! Oh , maafkan saya wahai blogger lelaki ! Iphone 7 ni milik Puan HANANI aka MAMA KEMBAR 3 !!!!


TAHNIAH semua ! Satu penyampaian hadiah akan dibuat nanti... Terima kasih atas sokongan semua. Jangan sesekali kecewa ! Yang penting ialah ilmu yang kita dapat untuk perbaiki lagi mutu blog kita...

You May Also Like

7 comments