Dalaman kereta korang tak bersih ? Berbau hapak ?Cuba Mr.Cleanz ni !

by - Sabtu, Februari 19, 2022


Kereta Livina dan Bezza aku , ada masalah dengan dalaman ! Maklumlah.. 3 orang anak comel yang lasak sering makan dalam kereta. Aku pun sama la. Tak kasi makan, sian lak kan. Terutamanya bila berjalan jauh. Ditambah lagi sekarang ni dengan virus sana sini... nak tak nak, tapau dan makan dalam kereta.

Kesannya... mestilah ada yang tertumpah di seat kereta , karpet dan menarik sekali.. sekecik tu gemar lap kat permukaan bumbung kereta ! Nak marah.. hurm.. tapi tetap kena marah gak la. Berleter panjang. Naik kereta orang , pandai lak jaga ! Tapi kereta sendiri, tak pandai. Gitulah. Tapi bersyukurlah..diorang pandai jaga kebersihan bila naik kereta orang. Hahaha.. 

Ternampak iklan di Facebook.. Mr. Cleanz ni mampu selesaikan masalah aku. Yer.. memang lama dah aku cari ! Ditambah sekarang ni dengan musim hujan dan panas yang tak menentu. Memang akan kotorkan seat dan juga carpet. Aku terus dapatkan Mr.Cleanz. 

Bila baca testimoni di website Mr.Cleanz , boleh tahan gak pengguna yang dah cuba ni. Aku dah guna macam macam produk tapi tak puashati. Apakah Mr.Cleanz ni mampu beri kepuasan untuk aku ? 


Aku cuba guna di bahagian dalam. Ternyata beri kesan yang aku kehendaki. Kotoran hilang terutama kotoran yang baru baru. Yang lama lama ni, kena sental skit la. Ok la dari kotor macam tu je kan ? Yang penting , bau hapak tu takda dah. Kat seat pemandu terutamanya. Maklumlah, aku lepas workout kat gym, terus masuk duduk macam tu jer. Heeee.. Memang akan melekat kat situ. Si isteri memang akan bebel punya. 

Mr.Cleanz dah selesaikan masalah aku. Sesuai untuk digunakan di seat kereta , car body , engine , dashboard , sofa , fabric ,carpet , kasut sukan , barangan kulit , dapur berminyak , perabut kayu, dan juga kasut sekolah. Tak susah pun nak guna. Sembur terus ke permukaan tu pastu biarkan sekejap. Gunakan span atau kain bersih, lapkan jer. Tadaaa.. siap.

Ok.. ni video aku sendiri. Aku cuba guna di dua tempat. Kat tayar tu , saja aku buat. Nak tengok kesan yang ketara punya ! Memang nampak sungguh la ! Berbaloi ! 



 Web : https://mrcleanzofficial.com/ | Facebook : Mr.Cleanz Official | Instagram : Mr Cleanz Official





You May Also Like

1 comments