Fesyen seluar dalam ...

 

image

Nasib baik aku tak ikut fesyen ... Hehehe ... kalau tak ? Perghhh..

15 ulasan:

  1. kalau tak?..kalau tak..perkhhhhh!! seksi maut tu kalau pakai yg last skali ahahahahaha...

    BalasPadam
  2. ade ke org guna yg no 1920 tu...

    BalasPadam
  3. Sebab sumber kain makin terhad...hahaha! :)

    BalasPadam
  4. semakin maju..semakin kecik...haha~

    BalasPadam
  5. iskk..x snggup pkai yg kecik tuu...wat lekat kt celah cek bon bon je...huuu

    BalasPadam
  6. lagi 10 thn akan dtg xyah pkai da,kain da habis ;p

    BalasPadam
  7. erkkkk...tak sanggup nak pakai yang last tu! serammmmmmmm..

    BalasPadam
  8. teringat masa kecil2 dulu kalau atok cakap hah jangan sidai sotong kering kat luar...kite selalu 'blur' amendalah atok cakap ni.rupanya stg krg tu bahasa lembut(ke kasar) utk seluar dalam hahahaha....

    BalasPadam
  9. yang last sekali tu biasanya dipakai oleh mereka yang memakai skirt yg ketat atau seluar ketat. Kononnya supaya tak nampak garis seluar di dalam. biasanya selebriti yg pakai.yang pertama tu...err nenek saya masih pakai ape...hahahaha...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.