Akhirnya ... aku duduk diam saja ..

by - September 26, 2011

Batu ini menjadi saksi .. aku takleh nak masuk dunia yg penuh glam ni .. Nampaknya , biarlah aku mengintai dari batu ini saja..

Oh..apakah aku sudah tua ?? Atau aku ini seorang yg pemalu ?? Eceh.. Takpelah , biar adik aku je buat keje .. Dia jadi photographer ..cover utk aku .. Ahaks ..

Takde pelakon cungg ker ?? Eh , botak ada.. aku ingat besau benar .. kalau aku jadi botak , mesti lagi brutal punya .. perghh..

Perasan daaahhh .
Published with Blogger-droid v1.7.4

You May Also Like

7 comments

  1. seronoknya dapat jemputan jumpa dato siti

    BalasPadam
  2. seronoknya dapat jemputan jumpa dato siti

    BalasPadam
  3. la..nape duk blakang batu tu? pegi la duduk sebelah ct. hehe. bertambah ke'glemer'an abang ben nanti. Hehe. tapi seriously, saya rasa saya pun tak mampu kot nak keluar dari belakang batu utk menjejakkan kaki ke dalam dunia glam tu. entahlah.

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  4. Eleh .. Ben memang pemalu pun sebenarnya. Mcm lah KC tak tau!! Hahaha .. cmna nak jd blogger femes dan glamer nih??

    BalasPadam
  5. duk diam kat batu tu dan camera pun dah tersadai?

    BalasPadam
  6. pemalu... alamak, mcmana ni nanti nak ambik award blogger otai terketaq lutut...

    BalasPadam