Akan ku miliki hatimu itu .. ( 2:12)

by - September 28, 2011

E : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43][44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] ..

E:  [2:1] [2:2] [2:3] [2:4] [2:5] [2:6] [2:7] [2:8] [2:9] [2:10] [2:11] ..

 

 

" Hi bang Bani .." . Sabrina tegur.

 

Gedebuk !!! Aku jatuh pengsan !!

 

Nasib baik ianya cuma angan-anganku ..

 

" Hey ! Jawab laa.. Mengelamun lak dia !! .. ". Lisa cubit lengan aku.. Cubit punya la kuat ??? Baik hammer je kepala aku !!

 

" Hi Sab .." . Senyum dilemparkan ..

 

" MasyaAllah budak comot nih ! Dulu... selekeh dan tembam.. Skang ??? Riana pon selamat tinggal !! Nasib baik si Wan Kembong tu tak de .. Kalau ada ??? ". Bisik kecil hatiku .

 

" Hoooiii .. " Lisa sergah aku dari belakang !

 

Hampeh ! Terkejut aku ..

 

" Nah .. No telefon Sabrina. Dia bagi abang tadi. Segan nak mintak kan ??? elelelele.. Tau !! ". Lisa suakan telefon bimbit dia .

 

" Hehehe.. Nursabrina Mohd Ali ".  Tersengih cam baru menang loteri !

 

" Tunggu apa lagi ??? Catit laa .. Oh bang .. Sab ada blog gak tau ! ". Lisa kenyitkan mata..

 

" Tauuuu.. " .

 

-SAMBUNG.-

You May Also Like

5 comments

  1. dah dapat nombor hp nampak! heheheee

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Salam, haa barulah dapat komen :D sebelum nie dapat baca je, wifi slow, x leh komen pun... btw kalau bahagian satu, setiap episode, mesti last2 suspen.. bahagian dua lak, besttt,dan tak sabar jugak nak tunggu episode seterusnya... love the story :D

    BalasPadam
  4. Salam, haa barulah dapat komen :D sebelum nie dapat baca je, wifi slow, x leh komen pun... btw kalau bahagian satu, setiap episode, mesti last2 suspen.. bahagian dua lak, besttt,dan tak sabar jugak nak tunggu episode seterusnya... love the story :D

    BalasPadam