Akan ku miliki hatimu itu .. (2:6)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12][13][14][15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26][27][28][29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40][41][42][43][44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] ..

Episod [2:1] [2:2] [2:3] [2:4]  [2:5] ..

 

Termenung ...

 

" Hurm ... kenapa dengan Adawiyah ? Kebelakangan ini asyik melarikan diri dari aku jer. Malam , bila aku call .. hp off.. Sms langsung tak dibalasnya. Kalau berterusan begini , baik putus je. Apa guna aku dengan dia kalau memasing dengan ego tersendiri."

 

"Hurm.. Wan pun sama. Sibuk gila kebelakangan ni .. Entah sibuk dengan awek baru atau sibuk dengan assigment , aku pun tak tau . Malas nak amik tau . Amik tau kang , kata aku jaga tepi kain orang. Susah betul manusia ni .Wat bodoh pon kena, amik berat pon kena. "

 

Skrin laptop direnung aku ..

 

" Anon.. sapa kau sebenarnya ..  Kenapalah tak dedahkan identiti kau ? Kan senang hidup kita.. Boleh jugak kita berkawan .. Leh pekena ice-blended mocha atau coklat ke .. kan ? Tapi kau belanja .. Hehe.. "

 

"Camana aku nak contact dia yer.. Apa pon aku tak tau pasal dia ... Hurm.. letih cam ni dok main sorok sorok.. Adawiyah dah tentu bukan anon.. Riana ? Jauh sekali.. "

 

Skrin telefon bimbit , aku pandang .. Terpapar sms terakhir yang baru aku baca..

 

" Ben , Esok i nak jumpa u boleh ? " ..

 

Ni lagi sorang.. Dulu beria nak putus.. Sekarang nak balik semula .. Takkan dah abis jantan atas dunia ni. Aku yang dicarinya .. Nak kata dah kaya , belum lagi.. Apalah yang dia nak sangat dari aku ..

 

Adawiyah , aku bagi kau sehari lagi. Jika kau membisu seribu bahasa , aku g cari kau kat rumah ..

 

-SAMBUNG-

5 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009