Akan ku miliki hatimu itu .. (49)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12][13][14][15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26][27][28][29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40][41][42][43][44] [45] [46] [47] [49] ..

 

"Sat .. sat .. !! Aku nak tanya ... Nape kau buat gini kat aku , Wan ? Kenapa kau sembunyikan status kau dengan Adawiyah ?? ". Geram benar aku pada Wan. Adawiyah diam. Begitu Riana.

 

" Kau nak tau ??? Betul ??? ". Wan  pandang aku sambil mengangkat kening.Takde rasa bersalah langsung terpamir pada wajahnya. Siap jelir lidah lagi ! Arghhhh...

 

" Hurm... ". Itu saja yang mampu terkeluar dari mulut aku.

 

" Kalau kau nak tau , kau tanya Adawiyah sendiri mengapa aku sembunyikan status pertalian kitorang .. Hehe.. Okeh ? ". Wan terus bangun dan memandang pada Riana. Riana bangkit dan mereka berlalu dari situ .

 

Gulp ..

 

"Ada..". Aku tegur Adawiyah.

 

"Ben.." Adawiyah membalas.

 

"Ada.. ". Aku balas balik . Tunggu dia mulakan.

 

"Ben .. ". Adawiyah tersengih.

 

Hampeh.. Sampai kiamat tak abis gini !

 

" Ok.. Nape sembunyikan ?? ". Aku tanya Adawiyah.

 

" Semua ni sebab Ben sendiri .. " . Adawiyah mula beri penjelasan.

 

" Ben ??? Kenapa Ben pulak ?? Apa yang Ben buat ?? ". Aku tak puasahati dengan penjelasan Adawiyah.

 

" Ben ego ! ". Jawapnya ringkas.

 

" Erk... " . Aku terkedu terus . Tak tau nak kata apa bila katanya tepat kena kat dahi aku ..

 

-SAMBUNG-

10 ulasan:

  1. setepekk kena kat dahi.. e.g.o! bkn ego laaa tpi sopan santun & pmaluuuu..

    *tkut nk luah sbb tkut nnti cinta ditolak mentah mentah.. =))

    BalasPadam
  2. awww~ sweet plak Ada ni. Rasa dia buat gitu nak tau btul2 ke tak ben ada hati kat dia. Hehee. Ololohh...takpela, hehehe...janji dah terluah kan? :)

    p.s : jgn nnt gatai nak pi usha riana plak dah! -.-

    BalasPadam
  3. ketepek!

    toink3
    heeee..mungkin cek Ada kah bakal mencerai beraikan keegoan ben?
    aiseh, aku plak dok mengkarang cite kat sini
    hehehehee

    BalasPadam
  4. tapikan,naz ada sedikit confius dah kt novel beben ni. mcm tak brapa nak logik pun ada. ke sekadar lakonan? knpa masa mula2 Beben ngan Wan tu jumpa Ada bersama2 riana... seolah2 wan tak kenal ada ehh? Padahal depa kazen. Hmm~~ apa celop?

    BalasPadam
  5. ecececeh hahaah... ada.. ben ... ada ..ben hahahhha.. kalau berterusan x habis2 tu ahaha... lagi2 hehhe

    BalasPadam
  6. setepek kena kat muka...adoyai...

    BalasPadam
  7. adoiiii...dah kena! huhuhuhuuu

    BalasPadam
  8. abg ben... episod 48, abg ben tak senaraikan kat sini...

    BalasPadam
  9. ala ada ni mcm tak taw je beben ni ego...

    btw, ada & beben dua2 sweet...MALU TAPI MAHU... :D

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009