Isnin, 19 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (49)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12][13][14][15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26][27][28][29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40][41][42][43][44] [45] [46] [47] [49] ..

 

"Sat .. sat .. !! Aku nak tanya ... Nape kau buat gini kat aku , Wan ? Kenapa kau sembunyikan status kau dengan Adawiyah ?? ". Geram benar aku pada Wan. Adawiyah diam. Begitu Riana.

 

" Kau nak tau ??? Betul ??? ". Wan  pandang aku sambil mengangkat kening.Takde rasa bersalah langsung terpamir pada wajahnya. Siap jelir lidah lagi ! Arghhhh...

 

" Hurm... ". Itu saja yang mampu terkeluar dari mulut aku.

 

" Kalau kau nak tau , kau tanya Adawiyah sendiri mengapa aku sembunyikan status pertalian kitorang .. Hehe.. Okeh ? ". Wan terus bangun dan memandang pada Riana. Riana bangkit dan mereka berlalu dari situ .

 

Gulp ..

 

"Ada..". Aku tegur Adawiyah.

 

"Ben.." Adawiyah membalas.

 

"Ada.. ". Aku balas balik . Tunggu dia mulakan.

 

"Ben .. ". Adawiyah tersengih.

 

Hampeh.. Sampai kiamat tak abis gini !

 

" Ok.. Nape sembunyikan ?? ". Aku tanya Adawiyah.

 

" Semua ni sebab Ben sendiri .. " . Adawiyah mula beri penjelasan.

 

" Ben ??? Kenapa Ben pulak ?? Apa yang Ben buat ?? ". Aku tak puasahati dengan penjelasan Adawiyah.

 

" Ben ego ! ". Jawapnya ringkas.

 

" Erk... " . Aku terkedu terus . Tak tau nak kata apa bila katanya tepat kena kat dahi aku ..

 

-SAMBUNG-

10 komen :

::Qaseh Ila:: berkata... [Reply to comment]

setepekk kena kat dahi.. e.g.o! bkn ego laaa tpi sopan santun & pmaluuuu..

*tkut nk luah sbb tkut nnti cinta ditolak mentah mentah.. =))

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata... [Reply to comment]

awww~ sweet plak Ada ni. Rasa dia buat gitu nak tau btul2 ke tak ben ada hati kat dia. Hehee. Ololohh...takpela, hehehe...janji dah terluah kan? :)

p.s : jgn nnt gatai nak pi usha riana plak dah! -.-

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

ketepek!

toink3
heeee..mungkin cek Ada kah bakal mencerai beraikan keegoan ben?
aiseh, aku plak dok mengkarang cite kat sini
hehehehee

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata... [Reply to comment]

tapikan,naz ada sedikit confius dah kt novel beben ni. mcm tak brapa nak logik pun ada. ke sekadar lakonan? knpa masa mula2 Beben ngan Wan tu jumpa Ada bersama2 riana... seolah2 wan tak kenal ada ehh? Padahal depa kazen. Hmm~~ apa celop?

cik Beskod berkata... [Reply to comment]

ecececeh hahaah... ada.. ben ... ada ..ben hahahhha.. kalau berterusan x habis2 tu ahaha... lagi2 hehhe

QasehSuci berkata... [Reply to comment]

setepek kena kat muka...adoyai...

mas saari berkata... [Reply to comment]

adoiiii...dah kena! huhuhuhuuu

muLan mia berkata... [Reply to comment]

abg ben... episod 48, abg ben tak senaraikan kat sini...

Si Penconteng berkata... [Reply to comment]

ala ada ni mcm tak taw je beben ni ego...

btw, ada & beben dua2 sweet...MALU TAPI MAHU... :D

FadzMeera berkata... [Reply to comment]

t'gelak lak baca part nie..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI