Akan ku miliki hatimu itu .. (6)

Sambungan dari episod 5

 

" Ben , Ana nak no telefon kau . Dia nak tanya sesuatu katanya ."

 

Sms yang tertera di telefon bimbit aku yang dihantar dari Wan Kembong. Kenapa aku panggil dia Wan Kembong ? Bukan pasal perut dia . Tapi sebab kata-kata dia tu  yang penuh kekembongan bila berdepan dengan perempuan ! Manis tapi penuh angin jer .. Hampeh.. Tapi peliknya boleh pulak diorg terpikat ! Agaknya sbb dia tu bergaya kot . Tu kelebihan dia nak dibandingkan aku yang pakai baju murah dan jeans memanjang. Aku tak utamakan gaya ketika belajar. Yelah , guna duit orang tua. Kena la berjimat kan ? 

 

" Hurm.. bagi je la .. "

 

Ringkas . Hehe.. Kononnya jual mahal agar tak nampak terhegeh hegeh padahal mahu saja aku buat kenduri 7 hari 7 malam tanpa henti !

Aku kembali membelek laptop buruk aku . Setiap malam sebelum aku mulakan pembelajaran , blog wajib aku kunjungi. Nak update untuk malam dan esok harinya. Tak boleh dibiarkan sepi walaupun sesibuk mana sekali pun.

 

Telefon bimbit aku berbunyi lagi. " Apa lagi si Wan neh ? " .

 

"Salam Beben .. Maaf ganggu awak . Ada perkara nak tanya awak tapi esok saja . Izin saya simpan nombor awak yer . Riana. "

 

" Hah ????? " . Aku gosok mata aku berkali-kali seolah olah tak percaya apa yang aku baca kandungan sms tersebut . Tapi kenapa dia asyik panggil aku BEBEN jer ? Nama manja tu.. Huhuhu..

RIANA ... Mimpi ngeri lagi aku malam ni !

14 ulasan:

  1. awwwwwww
    ~
    manje gituuuu
    dah abih ke abg beben?
    huhuhu
    smbg la lagiii
    heheheh

    BalasPadam
  2. baik punya respon...bunga-bunga cinta....hohoho~~

    BalasPadam
  3. suka sangat baca cerita berantai ni.. x sabar nak tunggu episod yang ke 7

    BalasPadam
  4. Salam Ben, kembangkan bakat anda yg sangat berpotensi besar to be a good script writter..... bakat sebegini agak kurang dalam pasaran. Nilai pasarannya cukup tinggi n jika benar2 serius boleh berkembang sebagai suatu kerjaya serta membantu orang lain...... Hargailah bakat milik anda sebaiknya.

    BalasPadam
  5. hamboiiiiii...makin menjiwai watak ni.... :p

    BalasPadam
  6. abg ben cepat ar sambung...seronok sgt bace..tiap ary akan tgk ada x abg ben updates citer ni..abg ben leh wat cerpen or novel ni..hehehehe..THE BESTLAH !!!!!

    BalasPadam
  7. baru hari ni sempat baca semua episod, jatuh cinta sudahhhhh!!

    episod 7 pleaseeeeeeeeeeeee..

    BalasPadam
  8. baru tau abg beben ada cerpen cinta hehe.. sambungan pleaseeeeeeeeee hehhhe :)

    BalasPadam
  9. kan dah cakap ..abg ben muka je macho, hati ada taman ..haha

    next!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009