Akan ku miliki hatimu itu .. (30)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30]..

" LOGOUT ! ". Terus aku klik butang tersebut di Facebook tanpa kisahkan Adawiyah yang sedang menaip lagi. Ternyata aku amat bengang sekali dengan Wan. Aku tak salahkan Adawiyah. Dia mungkin tertipu dengan kata-kata Wan.

New Post ..

Ku umpama burung pungguk ..

Pungguk yang hanya mampu memandang bulan purnama..

Sedangkan bulan itu diterangi dek mentari ..

Pungguk menanti sepi ...

 

Bulan itu ..

Sungguh indah ..

Sayangnya sudah dimiliki ..

Aku , hanya mampu gigit jari ..

Sekali lagi ..

 

Apakah begini takdir ku ?

Sepi tanpa cinta ..

Kasih yang tiada rindu ..

Ingin memiliki dan dimiliki ..

Ingin cinta dan mencintai ..

 

Sekali lagi ..

Segalanya berderai ..

Menangis hiba hati ini ..

Tiada henti...

-BEN ASHAARI 2011'

"Publish" . Sekali lagi butang itu aku tekan ..Siap satu entri di blog .. Cukuplah malam ini ..  Tak larat sudah bermain dengan perasaan..

 

" Wan.. Ini bukan kali pertama kawan makan kawan .. Tapi tak mengapalah , apa guna bergaduh kerana wanita... "

 

-SAMBUNG-

9 ulasan:

  1. Tambah ler lagi Abang Ben. Tak puas.. Hehe..

    BalasPadam
  2. owh tidak... apakah kesudahan kisah ini?? huhuhu...

    BalasPadam
  3. alamakkkkk abg ben..... pnye laa pndek satu episod.. terseksa jiwa abg ben oii.. x sabo ni..... =p

    BalasPadam
  4. x sabar nak tunggu sambungan !! x suke watak wann !! eee geramm !!

    BalasPadam
  5. wan nie suka sgt potong jln org!!!!
    geram ya amat !!!!!!!
    juma wan nie jagalah mmg sumbat cili kat mata biar buta terus xdpt takle pompuan !!!

    BalasPadam
  6. watak wan ni buat saya emo malam-malam ni ok . benci ..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009