Akan ku miliki hatimu itu .. (22)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] ..

 

" Hang laaa sahabat aku dunia akhirat ! Terima kasih Ben !!  Luv u la my friend..". Sms penutup tirai dari Redzuan atau nama manjanya Wan Kembong.

 

"Huh.. ingat aku gay ke ??? Kalau tolong , kawan.. Tak tolong ? Lawan ? Tu la manusia... Bila buat baik je nampak... Sekali buat jahat , terus cop musuh ! ". Aku membebel seorang diri.

 

" Kesian sungguh Riana sebab dapat cinta palsu. Apa nak kata ? Dah dia sendiri pilih yang hensem. Aku yang begini punya macho , tak nak lak dia pilih ! ".Bentak hati aku . Rasa berdosa sungguh aku.

 

Teringat ayat-ayat  Riana dulu  sewaktu bersms dengannya . " Lama dah Ana suka dengan Wan tapi Wan je tak perasan. Maklumlah , pelajar glamer kan ? Sapa la kita nak pandang.. ".

 

" Nasib la Riana.. Dalam tak nak bercinta , kau pilih beruang kutub jugak sebagai pasangan. Aku jugak masuk angin keluar asap. ". Aku kembali menatap skrip laptop.

 

"Baik aku layan chatting dengan Adawiyah ni.. Tak sangka dalam ni cantik dan ramai peminat rupanya. Yelah , kat luar sana , dia pakai cermin mata dengan ikat rambut.. Tapi bila bergambar , dibuangnya cermin mata dan dilepaskan rambut. Pergh... Cair lelaki tengok ni. Tapi kalau bertudung , lagi cantik ni .. ". Terubat luka seketika bila melihat Ada online di Facebook .

 

" Assalamualaikum wahai tuan puteri .. " . Aku menegur dia sebaik 'lampu hijau di Facebook menyala.

 

" Wsalam tuan putera .. ". Ada membalasnya ..

 

Gulp ... Dalam ramai-ramai jejaka , aku dipilihnya ?? Oh tidak.. Aku kembali melihat wall Facebooknya .. Penuh dengan lelaki yang cuba menguratnya.Begitu juga dengan gambar profilenya. Penuh dengan pujian saja dari lelaki ! Tapi dia tidak langsung membalasnya !!

 

Walahweiiiiii..... Berbunga-bunga hati ini .. Riana macamana pulak ?

8 ulasan:

  1. Ahhhh, BEN playboy ni. Adawiyah nak, riana nak. :P

    BalasPadam
  2. abg bennnnnn, baca printscreen yg ekinn dan entry ekinn buat sat.

    sedeh ni. nak buat apa org mcm ni?

    http://ekinn-lovafiyas.blogspot.com/2011/09/lagi-kes-orang-hina-sarawak-siap-buat.html

    BalasPadam
  3. abg ben tajuk mcm org bru nk bcinte..
    huhu

    BalasPadam
  4. huish....abg ben nie...nak usha riana lak lah tue...

    BalasPadam
  5. walaweeehhh
    rmbg mate plak abg beben nihhhhhh
    hehehe

    BalasPadam
  6. hehehee...dah mula syok kat Ada ye!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009