Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 11 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (10)

Sambungan dari episod 9 .. Nak baca dari mula [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] .. Terima kasih SUNAH ..

 

" Eh , naper berdiri je tu ?? Duduklah .. Takut awek korang nampak ke ?? " . Riana mengangkat kening sambil tersenyum.

 

" Eleh.. Nak serkap jarang la tu.Tanya bebaik je kat kitorang ni..Confirm kitorang jawab , " Eh , awek ? sapa la nak muka cam kitorang ni ! " . Kalau aku tu , yer la gak.. Tapi si wan ni ?? Dah sampai penuh poket pon tak nak mengaku lagi ! " . Hati aku membebel sambil membalas senyuman Riana.Eeee.. Manis betul la minah ni ! Terubat rindu aku .

 

"Awek ?? Iskh.. sapa la nak kitorang ni.. Cam si Beben ni lain la.. Petik je , berduyun datang.. Tapi yang dah expired la .. Hehe.. Gurau jer.. Takde la.. kitorang berdua jer . Datang sini , saja nak abiskan masa jer. Memandangkan dah jumpa Ana ni , leh join kitorang tengok wayang .. Eh , sapa nama kawan Ana ni ? " . Wan tersengih cam kerang busuk 30 hari lamanya..

 

" Lupa lak.. Ben , Wan .. Ana perkenalkan kawan baik Ana , Adawiyah. Panggil je Ada.. Ana dan Ada.. Sesuai gitu kan ?? Hehehe.. Sbb tu boleh jadi kawan baik.. Kan Ada kan ?  " .Tersenyum malu Adawiyah .

 

" Hi Ben , Wan .. Apa khabar ? " . Sapa Adawiyah sambil tersenyum.

 

" Hi Ada..". Aku membalasnya. Sempat aku jeling Riana yang tak putus putus tengok muka Wan Kembong.. Arghhhhhhhhhhhhh !!

" Hi Ada .. Eh , Ben .. kau tolong belikan aku boleh ? Air je.. Kenyang lak tetiba tengok muka Ada ni.. hehehe .. " . Wan berseloroh tapi benar-benar menyakitkan hati aku.

 

" Eh , Ben .. Ada ikut Ben yer . Nak beli air gak ni.. Boleh ? " Adawiyah memandang aku .

 

Aku tersenyum. Tapi tetap cemburu !

 

-SAMBUNG-

12 komen :

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

gulpppp...eh eh..tiba2 muncul awek lain pulaksss....haaaaa...hati sapekah yang nak dimiliki ni??? errkkkk

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

hehehhehe
aiyaaaaakk
ni cemburu kat wan pulak...

IBU GEBU berkata... [Reply to comment]

ahaha... laju je kan orang tu komen, hehe jangan marah sunah kakak gurau... betul lah cerpen semakin suspen!!!!

mas saari berkata... [Reply to comment]

mesti Ada dah terpikat ngan Beben ni...huhuhuhuuu

cepatlah Beben, ngorat Ana tu! heheheheeeee

Qaseh dalia adelia berkata... [Reply to comment]

asek sambung je abg ..huargh

cik Beskod berkata... [Reply to comment]

huhu... makin saspen lak... huhu.. milik siapakah hati itu huhu...

cahaya nur berkata... [Reply to comment]

ala abg ben..cepat sgt abiz..huhuhu..asyik ternanti2 ni..

y u y u Z u l a i k h a berkata... [Reply to comment]

arghh! kacau arr wan tu!!

Sis-Lin berkata... [Reply to comment]

Adawiyah pulakkk...ermm
Lepas ni Sis Lin kot muncul..hahahahahaha

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata... [Reply to comment]

grrr~ tensen jer nk tunggu sambungan -.-

Nabila Huda berkata... [Reply to comment]

rasa mcm nk fire ja wan tu.

Amirah Suhana berkata... [Reply to comment]

wan kembong , memang ayat kembong tapi kosong..ape pon takboleh..

eh adawiyah ?

lepastu lepastu? ;P

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI