Akan ku miliki hati mu itu .. ( 2 )

Sambung dari INTRO ..

 

"Wahhh... kat sini kau rupanya .. Puas satu Malaya aku cari kau ! "

Aik ??? Camana jebon ni boleh tau aku kat sini ?? Hampeh.. Ni mesti nak potong jalan aku ! Geram di hati aku tapi aku buat buat selamba .. Control macho kata orang ..

 

" Oh Izzati , ini kawan saya .. Wan Kembong .. Orang KL tapi berlagak Kelantanese .. Dengan harapan nak ngorat mek kelate .. " . Aku bagi punya kat muka dia ... Muhehehe.. Kacau lagi !

 

" Eh.. apa lak ? Bila masa nama saya Izzati ? Main petik je yer .. hehe.. Tak la.. nama i , Riana .. Panggil je Ana .. Dan u ? Dari tadi sibuk nak jual buku tu tapi tak pon perkenalkan diri .. " . Riana mula serasi dengan kitorang walaupun ini kali pertama bertemu muka ..

 

" Oh .. dia ni orang panggil Ben atau nama manjanya , Beben .. ". Si Wan Kembong cepat cepat mencelah sebelum aku buka mulut ! Hampeh !

 

" Beben ? Hahaha... so sweettt " . Ana ketawa kecil ..

 

" Sweett la sangatttttt .. Siap kau Wan .. Tau la nanti .. " . Getus hati aku ..

 

" Eh.. ni apa lak dok borak tengah jalan ni ? Jom la g lepak kat cafe dulu .. Si Beben ni nak belanja.. U tak tau ke dia ni blogger ? Haa.. Masyuk woo dengan duit iklan di blognya tu !! " . Si Wan mula bocorkan rahsia aku ..

 

Warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....  Kegeraman aku semakin memuncak .. Ada jugak makan beg laptop aku ni karang ...

- SAMBUNG-

13 ulasan:

  1. arhahaha!!!!! BEBEN?????
    (gelak guling2) =D

    BalasPadam
  2. keh78787

    ok beben. manje letewww

    ok lagi sambungan???

    BalasPadam
  3. hahhhaa
    ala..semakin rncak ni
    pat sambung abg beben
    hahah
    suweeeet!

    BalasPadam
  4. ala... ade sambugn2 x gemar ni... dh la page abg ben ni susah nk carik entry lepas... huhu

    BalasPadam
  5. beben singkatan abe ben kot. haha

    BalasPadam
  6. arghhh! ada sambungannn! jangan lupa tag saya setiap kali sambungan!

    BalasPadam
  7. lagi lagi lagiiiiiiiiiii!!!!!

    eh, cam da ganti iffah wat cerpen sambung2 lak... ekekekekke

    BalasPadam
  8. suka..suka.. smbg cepat abg ben....

    BalasPadam
  9. Haha tejut beben ..abg ben la tu :P

    BalasPadam
  10. hahaha...beben?cute jek nama tu.

    wahh manarik citer awak ni ben,, saya kena korek baca sampai abes.biar dah terlewat takpe..janji baca kan!

    BalasPadam
  11. jalan citer best nehhh elok wat novel je terus, confirm meletoppppp

    BalasPadam
  12. beben...hehe..cuter nye ~ ololo +_+

    BalasPadam
  13. Beben!...adesss....(@~@)..pusing sekejap..hehehhe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009