Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 6 September 2011

Akan ku miliki hati mu itu .. ( 2 )

Sambung dari INTRO ..

 

"Wahhh... kat sini kau rupanya .. Puas satu Malaya aku cari kau ! "

Aik ??? Camana jebon ni boleh tau aku kat sini ?? Hampeh.. Ni mesti nak potong jalan aku ! Geram di hati aku tapi aku buat buat selamba .. Control macho kata orang ..

 

" Oh Izzati , ini kawan saya .. Wan Kembong .. Orang KL tapi berlagak Kelantanese .. Dengan harapan nak ngorat mek kelate .. " . Aku bagi punya kat muka dia ... Muhehehe.. Kacau lagi !

 

" Eh.. apa lak ? Bila masa nama saya Izzati ? Main petik je yer .. hehe.. Tak la.. nama i , Riana .. Panggil je Ana .. Dan u ? Dari tadi sibuk nak jual buku tu tapi tak pon perkenalkan diri .. " . Riana mula serasi dengan kitorang walaupun ini kali pertama bertemu muka ..

 

" Oh .. dia ni orang panggil Ben atau nama manjanya , Beben .. ". Si Wan Kembong cepat cepat mencelah sebelum aku buka mulut ! Hampeh !

 

" Beben ? Hahaha... so sweettt " . Ana ketawa kecil ..

 

" Sweett la sangatttttt .. Siap kau Wan .. Tau la nanti .. " . Getus hati aku ..

 

" Eh.. ni apa lak dok borak tengah jalan ni ? Jom la g lepak kat cafe dulu .. Si Beben ni nak belanja.. U tak tau ke dia ni blogger ? Haa.. Masyuk woo dengan duit iklan di blognya tu !! " . Si Wan mula bocorkan rahsia aku ..

 

Warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....  Kegeraman aku semakin memuncak .. Ada jugak makan beg laptop aku ni karang ...

- SAMBUNG-

13 komen :

Nadia Nadiana berkata... [Reply to comment]

arhahaha!!!!! BEBEN?????
(gelak guling2) =D

El-Janna berkata... [Reply to comment]

keh78787

ok beben. manje letewww

ok lagi sambungan???

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

hahhhaa
ala..semakin rncak ni
pat sambung abg beben
hahah
suweeeet!

syuzi syofia berkata... [Reply to comment]

ala... ade sambugn2 x gemar ni... dh la page abg ben ni susah nk carik entry lepas... huhu

FyzaLovato berkata... [Reply to comment]

beben singkatan abe ben kot. haha

y u y u Z u l a i k h a berkata... [Reply to comment]

arghhh! ada sambungannn! jangan lupa tag saya setiap kali sambungan!

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

lagi lagi lagiiiiiiiiiii!!!!!

eh, cam da ganti iffah wat cerpen sambung2 lak... ekekekekke

cik gege berkata... [Reply to comment]

suka..suka.. smbg cepat abg ben....

Amirah Suhana berkata... [Reply to comment]

Haha tejut beben ..abg ben la tu :P

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata... [Reply to comment]

hahaha...beben?cute jek nama tu.

wahh manarik citer awak ni ben,, saya kena korek baca sampai abes.biar dah terlewat takpe..janji baca kan!

Miqael Arshad berkata... [Reply to comment]

jalan citer best nehhh elok wat novel je terus, confirm meletoppppp

Qaseh Wardah berkata... [Reply to comment]

beben...hehe..cuter nye ~ ololo +_+

una imana berkata... [Reply to comment]

Beben!...adesss....(@~@)..pusing sekejap..hehehhe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI