Akan ku miliki hatimu itu .. (15)

by - Isnin, September 12, 2011

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] ..


Salam Ben .. Boleh tak Ben ajak Wan lepak di cafe lepas abis kelas petang ni ? Kalau nak berdua ngan dia , tak manis lak orang tengok . Adawiyah pon ada dengan Ana nanti ? Boleh la yer ?? Pls pls ..

Aku dapat sms dari Riana sewaktu makan tengahari bersama Wan Kembung. Selepas membacanya , aku berikan pada Wan dan menunggu jawapan yang bakal keluar dari mulutnya yang mana takkan sampai 2 saat untuk dia memikirkan samada mahu ataupun tidak ! Dan dah tentu YER punya ! Yang pasti aku jadi patung di situ nanti..

Petang yang dinanti dah tiba. Si Wan Kembung mengenakan sepicit dua perfume Polo yang senantiasa dia usung ke hulu ke hilir bagi memastikan dirinya wangi senantiasa !

" Hi ... " . Wan menyapa terlebih dahulu pada mereka . Riana kelihatan gembira bila nampak muka Wan Kembung. Manakala Adawiyah sibuk dengan laptopnya.

" Hi... Wan , Ben.. Duduklah .. Camana kelas ari ni ? ". Riana mulakan perbualan dan aku mula tenggelam dengan khalayan aku sendiri bila aku pon keluarkan laptop aku untuk update blog .

" Update blog ke Ben ? " . Adawiyah menegur aku.

" Takde la .. saja dok blogwalking blog kawan kawan . Nanti tak blogwalking , diorang kata kita sombong.. Macam macam ragam dunia bloggers ni .. Eh , Ada pon blogger ke ? ". Aku tutup laptop aku untuk berborak dengan Adawiyah manakala kedua mereka , menumpukan perhatian pada kami pula .

" Ada gak blog tapi sekadar tulis kegiatan harian je.Private blog.. Hanya Ada je boleh baca.. Hehe.. Lagi pun bukan best sangat pon cam blog Ben tu ! " Adawiyah tersenyum.

"Blog Ben ? Mana tau blog Ben best ? Selalu masuk baca ke ? ".Saja nak perangkap Adawiyah.

" Ada, Wan pon ada blog gak. Tak masuk baca ke ? Blog Wan selalu gossip gossip .. Best wooo.. Riana ada blog gak kan ? ". Si Wan mencelah .Dan aku tak dapat jawapan dari Adawiyah ! Hampehhh..

"Ana ada blog.. Sama gak cam Ada.. Private blog. Malu nak kasi orang baca. Tapi betul la Ben , blog Ben best ! Selalu gak kitorang baca sama sama bila lepas kelas. Adawiyah yang bagitau kat Ana. Peminat setia blog Ben tau ! ". Dengan pantas Adawiyah mencubit peha Riana.

"Adoiiii.. sakit laaa...". Riana menjerit .

"Padan muka ! Mulut cam CNN Sedenak !".Adawiyah mencebik kemudian tunduk malu.

"OO.. ye ke ?? Terima kasih laaa sbb sudi berkunjung ke teratak buruk hamba itu tapi nape tak pernah tinggalkan komen pon ? ". Aku mengecilkan mata aku dan berharap mereka tersasul !

-SAMBUNG-

You May Also Like

7 comments

  1. Wan dalam cerita ni memang ditakdirkan jadi camtu ek?haha..


    ape la.. beben tanya kat ada , wan yg jawab.. hehe


    entah2 dia tinggalkan comment tapi sebagai ANON? siapa tahu kan?

    BalasPadam
  2. nak tunggu semua cerita habis baru komen boleh abg ben ? haha ;p

    BalasPadam
  3. entah2 die tue annon hehehehhe..
    best citenye :)

    BalasPadam