Akan ku miliki hatimu itu .. (38)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] ..

 

"Sayang , beli apa tadi ? " . Tiba-tiba Wan terpancul seorang diri. Riana tiada disisinya. Terkejut aku mendengar perkataan 'Sayang' dari mulut Wan !

 

Aku buat-buat tak dengar. Sempat menjeling aku pada Adawiyah. Tersenyum malu bila Wan memanggilnya begitu.

 

"Beli nasi ikan lele ni jer. Ben belanja..".Adawiyah menjawab.

 

" Apakah sebenarnya yang berlaku ??? Apa maksud kata-kata Adawiyah tadi ? Dia dan Wan cuma apa ??? Cuma pasangan kekasih ?  Siap panggil Sayang lagi tu !! ".Bentak hatiku .

 

Boleh gila aku macam ni ! Dia kata dia sukakan aku .. Eh , kejap .. ada ker ? Hurm.. Dia cuma menanyakan pada aku apakah aku suka padanya tak bererti dia sukakan aku  !! Oh , aku terpedaya dengan kata-kata seorang wanita .... Mengapa aku disiksa begini..

Selera makan aku tiba-tiba lebur. Sudu dan garfu aku letak lalu bangkit dari situ.

 

"Eh , Ben .. Nak pergi mana ? ". Wan bertanya.

 

" Sakit perut. Rasa nak muntah jer dari tadi. ". Jawab aku sambil berlalu dari situ.

 

Ya Allah... sakitnya hati aku. Baru nak belajar membuka hati. Nampaknya dia bukanlah insan yang aku tunggu-tunggu selama ini .

 

-SAMBUNG-

11 ulasan:

  1. adeh...adeh...pedihnya hati bila orang yang kita syg dipanggil 'sayang' oleh orang lain...alahai...

    BalasPadam
  2. ben...cte ni wat sy suspen la! tertunggu2 ni ~

    BalasPadam
  3. ngaaa penuh misteri!!!!! online2 je buka cerpen ni dulu.huhu

    BalasPadam
  4. ternanti2 lagi kisah seterusnya..abg ben cpt ar sambung..em,td exam de kua nme ben tp ben wahab terus teringatkan cerpen abg ben..hehehe..adawiyah ag kuat aura dr riana kowt..skew ben ngan adawiyah..:)

    BalasPadam
  5. kuwang2 , wan kembung ngan ada pakat je nak kena kan abg ben ahahaks ..

    BalasPadam
  6. aiyaaaaaaaaaaaaakkkk!
    sakit ati gak bace nihhh
    hehehe

    BalasPadam
  7. tak semestinya pnggl syg tu menunjukkn psgn kekasih. naz n kwn2 biasa jer panggil tu sesama kwn.. cuma dalam sebutan cara yg berbeza

    BalasPadam
  8. eee macam xde reti dan xde perasaan je si Wan tu..grrrrrrrrrrr

    sayanggggg konon..uwekkkkkkkk!!!!

    BalasPadam
  9. alaaa.. ape agenda wan n Ada sbnarnye ni.. keliruuuuuuu! >,<

    BalasPadam
  10. sian Ben...apa agenda Wan dan Ada ni??? grrrrrrrr

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009