Khamis, 15 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (38)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] ..

 

"Sayang , beli apa tadi ? " . Tiba-tiba Wan terpancul seorang diri. Riana tiada disisinya. Terkejut aku mendengar perkataan 'Sayang' dari mulut Wan !

 

Aku buat-buat tak dengar. Sempat menjeling aku pada Adawiyah. Tersenyum malu bila Wan memanggilnya begitu.

 

"Beli nasi ikan lele ni jer. Ben belanja..".Adawiyah menjawab.

 

" Apakah sebenarnya yang berlaku ??? Apa maksud kata-kata Adawiyah tadi ? Dia dan Wan cuma apa ??? Cuma pasangan kekasih ?  Siap panggil Sayang lagi tu !! ".Bentak hatiku .

 

Boleh gila aku macam ni ! Dia kata dia sukakan aku .. Eh , kejap .. ada ker ? Hurm.. Dia cuma menanyakan pada aku apakah aku suka padanya tak bererti dia sukakan aku  !! Oh , aku terpedaya dengan kata-kata seorang wanita .... Mengapa aku disiksa begini..

Selera makan aku tiba-tiba lebur. Sudu dan garfu aku letak lalu bangkit dari situ.

 

"Eh , Ben .. Nak pergi mana ? ". Wan bertanya.

 

" Sakit perut. Rasa nak muntah jer dari tadi. ". Jawab aku sambil berlalu dari situ.

 

Ya Allah... sakitnya hati aku. Baru nak belajar membuka hati. Nampaknya dia bukanlah insan yang aku tunggu-tunggu selama ini .

 

-SAMBUNG-

11 komen :

QasehSuci berkata... [Reply to comment]

adeh...adeh...pedihnya hati bila orang yang kita syg dipanggil 'sayang' oleh orang lain...alahai...

Wanifina Azizan berkata... [Reply to comment]

ben...cte ni wat sy suspen la! tertunggu2 ni ~

FasiHaH SupiaN berkata... [Reply to comment]

ngaaa penuh misteri!!!!! online2 je buka cerpen ni dulu.huhu

cahaya nur berkata... [Reply to comment]

ternanti2 lagi kisah seterusnya..abg ben cpt ar sambung..em,td exam de kua nme ben tp ben wahab terus teringatkan cerpen abg ben..hehehe..adawiyah ag kuat aura dr riana kowt..skew ben ngan adawiyah..:)

Qaseh dalia adelia berkata... [Reply to comment]

kuwang2 , wan kembung ngan ada pakat je nak kena kan abg ben ahahaks ..

Amirah Suhana berkata... [Reply to comment]

semakin peninggggg ~ =.=

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

aiyaaaaaaaaaaaaakkkk!
sakit ati gak bace nihhh
hehehe

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata... [Reply to comment]

tak semestinya pnggl syg tu menunjukkn psgn kekasih. naz n kwn2 biasa jer panggil tu sesama kwn.. cuma dalam sebutan cara yg berbeza

Sis-Lin berkata... [Reply to comment]

eee macam xde reti dan xde perasaan je si Wan tu..grrrrrrrrrrr

sayanggggg konon..uwekkkkkkkk!!!!

::Qaseh Ila:: berkata... [Reply to comment]

alaaa.. ape agenda wan n Ada sbnarnye ni.. keliruuuuuuu! >,<

mas saari berkata... [Reply to comment]

sian Ben...apa agenda Wan dan Ada ni??? grrrrrrrr

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI