Khamis, 15 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (33)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] ..

 

" Bila ? ".

 

" Esok ? Dengan sapa lagi ? ".

 

" Hurmm.. Wan ngan Adawiyah pon ada ? " .

 

" Cerita apa ? Owhhh.. Klcc ? ".

 

" Ok la kalau gitu .. Nanti Ben pergi ngan Wan terus ke Klcc lepas abis kelas.".

 

" Waalaikumsalam.. Selamat malam .. ".

 

" Tengok wayang pulak.. Takkan Adawiyah dah bercinta ngan Wan kot?? Takkan dia tak tau yang Wan tu bercouple dengan Riana ? Haishh.. pelik ni ... Macam tukar tukar pasangan lak.. Bahaya ni.. Eh.. apa aku melalut lak ni ..". Bebel sorang diri.

 

" Tak kisah la.. Kau amik je la semua tu Wan oiii.. Aku nak ngorat Anonymous yang memahami perasaan ku ini.. Oh... Aku kiciwa.. aku sungguh kiciwaaa ... ".

 

Aku buka Facebook kembali .Baca feed rakan-rakan untuk hiburkan hati. Mana yang boleh aku celah , aku celah.. Bosan. Takde yang menarik . Banyak mengarut je status malam ni.

 

" Adawiyah  , adawiyah... bila aku dah suka , kau dikebas orang.. Sama la cam Riana.Nape la tiap kali aku suka sesuatu tu , mesti dikebas orang ???  Aku pon silap gak.. Yang aku suka tu ,semua cantik jee... ni masalah gak.. Dah tu ??? Memang manusia tertarik pada kecantikkan.. Bukan salah aku ? Nak nilai dalaman pastinya kena kenal luaran dulu.. Sapa sangka singa tu baikhati kalau dah dia tayangkan gigi taring dia tu kan ?? ". Dan , aku terlelap akhirnya...

8 komen :

Fad berkata... [Reply to comment]

kesian...hehe

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

aisehhhhhh
wan niiiiiiiiii
dah kembung
nk kembunggg lagiiiii

mas saari berkata... [Reply to comment]

takpe, kalau jodoh tak kemana kan?

FasiHaH SupiaN berkata... [Reply to comment]

ok jejak 33, 34 dan 35 astu solat pastu g kelas!huhu

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

banyak betul beben nak pikir...

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata... [Reply to comment]

biasala, bila dah syg...mesti akan ada penghalang. cuba beranikan diri, tak salah mencuba, dr ternganga lihat insan d syg jd milik org len

::Qaseh Ila:: berkata... [Reply to comment]

kiciwaa kiciwaaa.. hehe xpe xpe.. org yg sabar akan selalu disegani Yang Maha Esa.. lgipun adat laa tu kehidupan.. bkn kehidupan laa klu xde dgaan.. kan abg ben kan? winkkk* =))

Amirah Suhana berkata... [Reply to comment]

Cinta tak semestinya memiliki ~

Cinta sejati cinta yg boleh membawa manusia ke jalan Ilahi ~

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI