Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 15 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (32)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32]..

 

" Dia mai buat hal daahhh ... Haih.. pelik betul aku dengan sesetengah sikap manusia ni .. Orang bercucuk tanam.. Hasil naik dengan cantiknya dikatakan guna baja kimia.. Orang meniaga makan , laris dikatakan guna ilmu sihir .. Kenapa la ada sikap manusia yang tak reti berlumba menuju kejayaan sebaliknya berlumba untuk menjatuhkan orang lain ?? Inikah saranan Rasulullah s.a.w pada umatnya ?? Inikah yang diajar baginda ? Astagfirullah al'azim.. ". Aku hanya mampu mengeleng kepala. Sedih dan hiba dengan perangai orang kita. Patutlah ekonomi negara kita dikuasai bangsa asing .

 

Anonymous berkata... [Reply to comment]

Alololo... jiwang karat la mamat nii... Lu pasan bagus laaa .. Ada taman punya olaaang !!

 

Komen itu aku delete. Tak ingin dan tak nak pembaca aku membacanya kerana itu bukanlah komen dari mereka yang punya akal sebaliknya komen berunsurkan hasad. Perlukah pembaca aku membacanya dan sakit hati ? Aku yang akan rasa bersalah !

 

Anonymous berkata... [Reply to comment]

As salam Ben. Lama tak singgah.Semakin hari semakin ketara kecewanya perasaan Ben ? Sedang dilanda gelorakah ? Jangan dilayan sangat perasaan itu kelak merana diri. Nikmatilah kehidupan ini. Bak kata Ben dalam entri yang lepas , Cinta ada dimana mana. Jika benar kita mencintai dia , lepaskanlah . Jika dia kembali , dialah pasangan kita. Jika tidak , doakan kebahagiaannya. :)

 

" Wah... terasa aku dengan kata-katanya... sangat mendalam.. Benar katanya .. Aku patut lepaskan .. Lepaskannya pergi.. Aku tahu dia bukan jodohku.. Selamat tinggal sayang ... ". Bisik hati kecilku.Komen itu aku lepaskan .

 

"Eh .. ada komen lagi ??

 

Adawiyah berkata... [Reply to comment]

Ben... sedihnya sajak Ben tu .. Frust dengan sapa ? Dengan tuuu yee.. hehehe.. Sabar la yer Ben... Kalau dah cinta , tak kemana punya.. hehehe..

 

" Arghhh... boleh pulak dia tinggalkan komen .. Selama ni tak pulak dia tinggalkan .. Adeh .. Kenapa Ada ?? Kenapa permainkan perasaan ini ?? Eceh.. bila pulak dia kata dia sukakan aku ?? Adoi.. Syok sendiri sudah ! Hehe.. ". Aku 'terlupa' makan ubat.Kesannya , aku merepek sendirian .

 

Jam menunjukkan pukul 12 tengah malam .Masa untuk tidur. Tiba-tiba , telefon bimbit aku menyanyi lagi Spoon , Rindu Serindu-Rindunya. Oh karat sungguh aku rupanya..

 

" Riana... "

 

-SAMBUNG-

10 komen :

FasiHaH SupiaN berkata... [Reply to comment]

fuhhh 33 ape plak..nak pi kelas, sempat terjah 32 lu.sib baik uncle beben update awal.hehe

Sis-Lin berkata... [Reply to comment]

lagu dalam jiwa pun Rinduuuu..Riana pun muncul..hehehehe :p

mas saari berkata... [Reply to comment]

Riana dah mula suka kat ben tu...heheheeee

Fad berkata... [Reply to comment]

suspen!!!lagi?hhehe

Maya berkata... [Reply to comment]

adehh... sambung lagi ben... x sabar nak tahu episod akan dtg.

alif haris berkata... [Reply to comment]

haha tgh lyn jiwag bang ben ni ye :)

drzira berkata... [Reply to comment]

Wah bes bes bes! !!

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

Jika benar kita mencintai dia , lepaskanlah . Jika dia kembali , dialah pasangan kita. Jika tidak , doakan kebahagiaannya.... T____T

::Qaseh Ila:: berkata... [Reply to comment]

hhuuwaaaaaa! ade plak komen dri Ada? so anon tu sape abg ben?? arghhh! x sabar nak tawu........!! >,<

* dh jtuh cinta ngn jlan crita AKAN KU MILIKI HATIMU ITU *

dupdapp dupdapp~

Amirah Suhana berkata... [Reply to comment]

akhirnya, ada comment . haha..

eh eh tetibe muncul riana..

keliru antara dua :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI