Akan ku miliki hatimu itu .. (34)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [34] ..

 

" Kau memang celaka punya kawan !! Tak cukup satu perempuan ke ??? Sampai hak kawan pon kau nak kebas !! Binatang pon tak perangai macam kau !! ". Aku lepaskan geram aku pada Wan.

 

" Dah kau sendiri kata kau tak berminat kan ? Kalau dah tak berminat , aku berminat. Rugi la kalau dibiarkan begitu saja kan ? ". Wan pantas menepis tangan aku yang mencekak bajunya.

 

" Kenapa diorang ??? Kau tau kan aku sukakan Adawiyah tu ?? Mula-mula aku sukakan Riana, kau kebas.. Ni Adawiyah tu pon kau nak jugak ??  Nenek aku kau tak nak pulak ??? ". Aku mengenggam penumbuk. Rasa nak debik je !

 

Belum sempat aku lepaskan penumbuk , Wan bagi sedas dulu . Tersungkur aku di situ. Dan kebetulan pula Adawiyah dan Riana sedang masuk dari cafe  di mana tempat kami bertengkar .

 

Malangnya aku tidak perasan kehadiran mereka. Aku kembali bangun dan menghayunkan penumbuk. Wan tidak menepis lalu terus kena ke mukanya. Gilirannya pula tersungkur .

 

" Hei Ben !! Wan !! Kenapa bergaduh ni !! " . Riana menjerit. Terus kedua-duanya meluru ke arah Wan yang tersungkur itu. Simpati mereka pada Wan.

 

Aku dipersalahkan. Ketiga-tiga mereka berlalu dari situ meninggalkan aku seorang diri.Terpaku aku tanpa suara. Salah akukah ???  Pengawal keselamatan yang kebetulan lalu di situ memanggil aku ke bilik pentadbiran. Dan aku diberi amaran kerana mencetuskan pergaduhan berdasarkan kamera cctv.

 

Mengapa malang betul nasib aku hari ini ??

 

-SAMBUNG-

14 ulasan:

  1. Laaa gini plk jd nyaa...huhuhuhu
    bertambah2 suspen di btnya....*sambil urut dada..

    BalasPadam
  2. huuusssss
    laju sungguh abg beben ni
    kene kejor kat blkg niii
    hehee

    BalasPadam
  3. siannya...mangsa keadaan..tercuit emosi seketika..

    BalasPadam
  4. alahai... kesiannyeeee.. beben ku.... huhuhu

    BalasPadam
  5. ishhhh...geramnya!!
    kenapa Ada dan Ana tu nak simpati kat Wan pulak! grrrrrrrrrr

    BalasPadam
  6. ish..ish.ishhhhh...awat jadi lagu tuuu...haihhhh..sian nyaaaa....

    BalasPadam
  7. geramnya dengan wan tu...haish!!!

    BalasPadam
  8. nape tak lepas jer bang ben...
    "hah ikut la buaya tu... pegi2... dua2 kene ngap..."

    BalasPadam
  9. hahh! gaduh plak?? hermm realiti kah? ni msti fantasi je kan? xkan laa ben nk sound wan smpi mcm tu skli kot.. ben kan tkenal dgn watak "beralah n hnya pendam" abg ben sje nk wat suspen neh.. * ciyes suspen*
    gud job abg ben.. =))

    BalasPadam
  10. yaAllah .. Apa la masalah wan tu =.= Kononnya innocent lah depan dua orang perempuan.. padahal .. grrrr

    BalasPadam
  11. jangan mimpi lg udah ler.. cepat2.. sambung baca mimie

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.