Khamis, 15 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (34)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [34] ..

 

" Kau memang celaka punya kawan !! Tak cukup satu perempuan ke ??? Sampai hak kawan pon kau nak kebas !! Binatang pon tak perangai macam kau !! ". Aku lepaskan geram aku pada Wan.

 

" Dah kau sendiri kata kau tak berminat kan ? Kalau dah tak berminat , aku berminat. Rugi la kalau dibiarkan begitu saja kan ? ". Wan pantas menepis tangan aku yang mencekak bajunya.

 

" Kenapa diorang ??? Kau tau kan aku sukakan Adawiyah tu ?? Mula-mula aku sukakan Riana, kau kebas.. Ni Adawiyah tu pon kau nak jugak ??  Nenek aku kau tak nak pulak ??? ". Aku mengenggam penumbuk. Rasa nak debik je !

 

Belum sempat aku lepaskan penumbuk , Wan bagi sedas dulu . Tersungkur aku di situ. Dan kebetulan pula Adawiyah dan Riana sedang masuk dari cafe  di mana tempat kami bertengkar .

 

Malangnya aku tidak perasan kehadiran mereka. Aku kembali bangun dan menghayunkan penumbuk. Wan tidak menepis lalu terus kena ke mukanya. Gilirannya pula tersungkur .

 

" Hei Ben !! Wan !! Kenapa bergaduh ni !! " . Riana menjerit. Terus kedua-duanya meluru ke arah Wan yang tersungkur itu. Simpati mereka pada Wan.

 

Aku dipersalahkan. Ketiga-tiga mereka berlalu dari situ meninggalkan aku seorang diri.Terpaku aku tanpa suara. Salah akukah ???  Pengawal keselamatan yang kebetulan lalu di situ memanggil aku ke bilik pentadbiran. Dan aku diberi amaran kerana mencetuskan pergaduhan berdasarkan kamera cctv.

 

Mengapa malang betul nasib aku hari ini ??

 

-SAMBUNG-

14 komen :

Sis-Lin berkata... [Reply to comment]

Laaa gini plk jd nyaa...huhuhuhu
bertambah2 suspen di btnya....*sambil urut dada..

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

huuusssss
laju sungguh abg beben ni
kene kejor kat blkg niii
hehee

Fad berkata... [Reply to comment]

siannya...mangsa keadaan..tercuit emosi seketika..

IBU GEBU berkata... [Reply to comment]

kesian ben...

hajar berkata... [Reply to comment]

alahai... kesiannyeeee.. beben ku.... huhuhu

mas saari berkata... [Reply to comment]

ishhhh...geramnya!!
kenapa Ada dan Ana tu nak simpati kat Wan pulak! grrrrrrrrrr

aku dan segalanya berkata... [Reply to comment]

ish..ish.ishhhhh...awat jadi lagu tuuu...haihhhh..sian nyaaaa....

petuapakar berkata... [Reply to comment]

Biasanya malang memang tak berbau. Rileks jap.

Mesti cuba! Google Gravity

cik gege berkata... [Reply to comment]

geramnya dengan wan tu...haish!!!

hAmYrUl_ShEvChEnKo berkata... [Reply to comment]

nape tak lepas jer bang ben...
"hah ikut la buaya tu... pegi2... dua2 kene ngap..."

::Qaseh Ila:: berkata... [Reply to comment]

hahh! gaduh plak?? hermm realiti kah? ni msti fantasi je kan? xkan laa ben nk sound wan smpi mcm tu skli kot.. ben kan tkenal dgn watak "beralah n hnya pendam" abg ben sje nk wat suspen neh.. * ciyes suspen*
gud job abg ben.. =))

Amirah Suhana berkata... [Reply to comment]

yaAllah .. Apa la masalah wan tu =.= Kononnya innocent lah depan dua orang perempuan.. padahal .. grrrr

MIMIE AIZA berkata... [Reply to comment]

jangan mimpi lg udah ler.. cepat2.. sambung baca mimie

uryien faten berkata... [Reply to comment]

aisehhh . macam2 :(

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI