Ahad, 18 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (47)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13][14][15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27][28][29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41][42][43][44] [45] [46] [47] ..

 

" Ben ... Kenapa ni ?? ". Adawiyah memandang aku dengan penuh tanda tanya.

 

"Budak ni buat tak tau atau memang tak tau ni ?? ". Bisik hati aku. Aku mula serabut. Nak berterus-terang ke tidak ni ?

 

"Hurm... ". Aku membisu semula.

 

" Ben , kalau ada apa nak cakap , cakap.. Kalau takde , aku nak antar diorang balik nih.. ". Wan mengugut aku. Hampeh !

 

"Betul tu Ben .. Riana pun dah lewat ni .. Nak cakap apa kitorang ? ". Riana masuk campur .

 

" Arghhhh.. boleh gila aku macam ni !! Takkan diorang tak tau kot padahal dah baca entri di blog aku semalam ! ". Aku merungut dalam hati.

 

" Baiklah.. Riana , Adawiyah ... Ben nak mengaku ... Ben sukakan Adawiyah ! Bukan sekadar suka , Ben amat amat suka pada Adawiyah. ". Aku menyusun ayat dalam hati. Ok , cun  !

 

"Baiklah .. biar Ben terus terang saja skang ni .. Adawiyah , Riana.. Ben .. hurm.. Ben .. sukakan Adawiyah .. teramat sukakan Adawiyah dan ingin lebih dari sekadar kawan .. ". Aku berkata sambil memandang tepat mata Adawiyah dan dalam benak aku seolah olah melutut sambil menyarungkan cincin ke jari manisnya .. Cait ! Ingat masuk meminang ke ???

 

Mereka tersenyum mendengar kata-kata dari aku .

 

" Kenapa mereka tersenyum ?? Gila ke apa ?? Wan pun senyum ?? Patutnya melenting ?? ". Aku terpinga sendirian.

 

" Nape korang senyum lak ??? Tadi suruh aku berterus-terang !! ". Suara aku mula keras .

 

" Kau masuk air eh ??? Ke dok bermimpi ??? Kot ye pun , zip la seluar tu dulu ... Baru cakap menda yang sebenarnya !! ". Wan ketawa diikuti Riana . Adawiyah tersenyum.

 

" Ya Allah !! Camana aku tak perasan neh ???? ". Aku malu yang teramat sangat ! Nak je aku lari satu Malaysia kerana rasa malu yang teramat ini !!

 

-SAMBUNG-

9 komen :

cik Beskod berkata... [Reply to comment]

huhuhu... boleh pulak mcm tuuuuuuuu

ayu zan berkata... [Reply to comment]

ha?hahaha

Nazhirah Mazlan berkata... [Reply to comment]

ceh..faul giler!!!

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata... [Reply to comment]

siutnyaaaaa~ adoyaaiiii~~ reject! reject!

cik gege berkata... [Reply to comment]

hahhah.. br nk beromantik..sekali seluar tak zip..aduish!

mas saari berkata... [Reply to comment]

haaaaaaaaa...tak zip seluar??? camne boleh lupa tu! hancusss...

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

hahahahha
sengal gile wan pi teguq owg depan2
aiyaaaaakkkk

::Qaseh Ila:: berkata... [Reply to comment]

hehe ape laa nseb si ben tu kan.. zip sluar plak x ttup.. humm nseb baek lari satu msia, klu sy, kmpom trjun klCC dh kot.. maluuu pnye psal la kan.. ngee~

*xpe, xpe, at least ben dh bjye luahkan ape yg tbuku slame ni.. lega ckit.. =))

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

erkk..papa...cam tak sesuai tiba2 aje dia tak zip seluar..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI