Akan ku miliki hatimu itu .. (47)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13][14][15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27][28][29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41][42][43][44] [45] [46] [47] ..

 

" Ben ... Kenapa ni ?? ". Adawiyah memandang aku dengan penuh tanda tanya.

 

"Budak ni buat tak tau atau memang tak tau ni ?? ". Bisik hati aku. Aku mula serabut. Nak berterus-terang ke tidak ni ?

 

"Hurm... ". Aku membisu semula.

 

" Ben , kalau ada apa nak cakap , cakap.. Kalau takde , aku nak antar diorang balik nih.. ". Wan mengugut aku. Hampeh !

 

"Betul tu Ben .. Riana pun dah lewat ni .. Nak cakap apa kitorang ? ". Riana masuk campur .

 

" Arghhhh.. boleh gila aku macam ni !! Takkan diorang tak tau kot padahal dah baca entri di blog aku semalam ! ". Aku merungut dalam hati.

 

" Baiklah.. Riana , Adawiyah ... Ben nak mengaku ... Ben sukakan Adawiyah ! Bukan sekadar suka , Ben amat amat suka pada Adawiyah. ". Aku menyusun ayat dalam hati. Ok , cun  !

 

"Baiklah .. biar Ben terus terang saja skang ni .. Adawiyah , Riana.. Ben .. hurm.. Ben .. sukakan Adawiyah .. teramat sukakan Adawiyah dan ingin lebih dari sekadar kawan .. ". Aku berkata sambil memandang tepat mata Adawiyah dan dalam benak aku seolah olah melutut sambil menyarungkan cincin ke jari manisnya .. Cait ! Ingat masuk meminang ke ???

 

Mereka tersenyum mendengar kata-kata dari aku .

 

" Kenapa mereka tersenyum ?? Gila ke apa ?? Wan pun senyum ?? Patutnya melenting ?? ". Aku terpinga sendirian.

 

" Nape korang senyum lak ??? Tadi suruh aku berterus-terang !! ". Suara aku mula keras .

 

" Kau masuk air eh ??? Ke dok bermimpi ??? Kot ye pun , zip la seluar tu dulu ... Baru cakap menda yang sebenarnya !! ". Wan ketawa diikuti Riana . Adawiyah tersenyum.

 

" Ya Allah !! Camana aku tak perasan neh ???? ". Aku malu yang teramat sangat ! Nak je aku lari satu Malaysia kerana rasa malu yang teramat ini !!

 

-SAMBUNG-

9 ulasan:

  1. huhuhu... boleh pulak mcm tuuuuuuuu

    BalasPadam
  2. hahhah.. br nk beromantik..sekali seluar tak zip..aduish!

    BalasPadam
  3. haaaaaaaaa...tak zip seluar??? camne boleh lupa tu! hancusss...

    BalasPadam
  4. hahahahha
    sengal gile wan pi teguq owg depan2
    aiyaaaaakkkk

    BalasPadam
  5. hehe ape laa nseb si ben tu kan.. zip sluar plak x ttup.. humm nseb baek lari satu msia, klu sy, kmpom trjun klCC dh kot.. maluuu pnye psal la kan.. ngee~

    *xpe, xpe, at least ben dh bjye luahkan ape yg tbuku slame ni.. lega ckit.. =))

    BalasPadam
  6. erkk..papa...cam tak sesuai tiba2 aje dia tak zip seluar..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009