Akan ku miliki hatimu itu .. (43)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43]..

New Post

Adawiyah ,

Hadirmu sejuta makna ..

Dikala hidupku penuh duka ..

 

Adawiyah ,

Senyuman umpama mentari pagi ..

Menyinari hidupku ini ..

 

Adawiyah ,

Andai kau ku miliki ..

Lautan api aku renangi ..

 

Adawiyah ,

Terimalah hati ini..

Sesuci embun pagi ..

 

" Aku harap kau membacanya .. ". Selamat malam sayang ..

 

Publish !

 

Itu saja cara yang boleh aku fikirkan. Kalau nak berdepan dengan dia , sahih aku akan ke wad ICU. Bila melibatkan hati , aku pasti mati ! Walaupun sepatutnya aku kena berani tapi aku sememangnya penakut untuk meluahkan perasaan..

Log Out

 

-SAMBUNG-

4 ulasan:

  1. adakah ini yg di publish? atau sekadar monolog hati?

    BalasPadam
  2. wah...bagus jgk cara tu kan...berharap sgt Ada adalah si Anon...tp klu org lain? eh..sambung lg!

    BalasPadam
  3. perghhh! satu lngkh yg baek.. cayaa lah.. tpi nnti abg ben jgn smbung dgn story yg ben tgu komen dri anon(yg knonnya Ada)tpi si anon x komen komen lgsg.. mmg frust lah.. mmg dgaan lah klu jdi mcm tu.. kmpom kiciwaaa

    *penantian satu penyiksaan wehh!*

    BalasPadam
  4. wah...romantiknya! i like...
    moga Ada baca!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.