Jumaat, 16 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (41)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] ..

 

" Wan , aku perlu cakap sesuatu dengan kau .. ".

 

"Hurm.. cakap je la.. Sejak bila lak kena mintak kebenaran dari aku untuk bercakap ? Adoi.. ISA pon dah dilupuskan.Jangan risau.. Takkan kena ISA punya kalau kau salah cakap. Cuma kena saman je la.. hehe.. Aku gurau je la bro..U my preng , kan ? ".

 

Dengar bahagian tu yang buat aku lemah . Aku bab kawan ni , mmg susah skit. Orang kata , ' die hard ' punya la... Sanggup tinggalkan awek kerana kawanlah ! Tu orang kata la. Tapi aku tak lagi sebodoh itu.

 

" Sebenarnya aku nak cakap dengan kau pasal Adawiyah. " . Aku cuba berlagak cool.

" Oh , kekasih gelap ku itu.. Kenapa dengan dia ??? Dia curang dengan aku ?? Siapakah lelaki itu ?? Berani dia !! ". Wan mengenggam penumbuk .

 

" Hek ler mamat ni.. Dia curang tak pe ??  Hampeh !! Camana la dia ni boleh jadi kawan baik aku ???? ". Bisik hati kecil ku ini.. Eceh.

 

" Haaa.. kenapa dengan Adawiyah .. " . Wan tanya semula pada aku.

 

" Dia cari kau tadi. Aku terserempak dengan dia kat cafe lepas makan. Kau dah blah masa tu.. ". Aku menipu dia.

 

" Laaaaaaa.. tu jeee ??? Aku ingatkan ada hal penting sangat la tadi. Kalau takat nak jumpa tu , esok esok je pon tak pe. Aku tengah usha awek baru neh !! Jambu siut !!  Ok.. aku gerak dulu.. Apa apa , aku roger eh.. Kalau jumpa Adawiyah , kim salam sayang kat dia . ". Wan pergi tanpa menoleh langsung. Salam pon tak bagi. Hampeh punya kawan. Perempuan punya pasal , kawan ditinggalkan.

 

Aku nak kata apa dah. Dah mereka pilih si Wan tu sebagai kekasih hati. Yang ada baik cam aku ni , tak nak pulak jadi pilihan. Nasib nasib..

 

-SAMBUNG-

5 komen :

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

hurmmm..diorang ni tengah kenekan beben ke hape..

alexa yussida berkata... [Reply to comment]

awat watak pompuan2 tuh mcm naif sgt sampaikan jatuh chenta sama playboy?dem..hehe

::Qaseh Ila:: berkata... [Reply to comment]

mcm ade smthging wrong smwhere je.. ben bakal di 'prank' ke abg ben? huishhh! ksian ben.. ;p

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

aiyaaaaaaaaaaaaakk
simpan dlm ati jela beben =(

mas saari berkata... [Reply to comment]

diaorang saje mainkan beben kot??

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI