Jumaat, 16 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (44)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] ..

 

Tanpa nama singgah kembali.

 

Anonymous berkata... [Reply to comment]

Terima kasih Ben .. Di luar jangkaan saya sama sekali .. Tak sangka akhirnya Ben berani meluahkannya .. Itulah yang sepatutnya dibuat dari dulu. Jangan bila kehilangan , terasa menyesal. Bila di tangan , dilempar-lemparkan !

 

" Arghhh... sapa dia ni ??? Adawiyah tak baca ke ???  Malu aku bila pembaca aku tanya sapa Adawiyah ni .. Kang ada yang ingat aku syok sendiri .. Haih.. susah susah.. tapi tak pe la .. Dah terlanjur aku lepaskan entri tu , maka biar je la begitu. ". Bisik kecil hatiku.

 

Bukan mudah untuk meluahkan kata CINTA .. Untuk melepaskan rasa SUKA , amatlah mudah .. Tapi CINTA bukan satu permainan. Bukan satu pertaruhan. Ianya melibatkan hati , maruah , pengorbanan serta keimanan.Bukan sekadar ucapan I LOVE  YOU , bermakna sudah jatuh cinta ..

 

Penantian suatu penyiksaan. Akan aku miliki hatumu itu , wahai Adawiyah. Apa sekali pun rintangannya , akan aku tetap rentasi. Aku nekad Adawiyah. Aku tak kira kawan mahupun lawan , kali ini .. kau akan aku jadi milikku ! Selamanya ...

 

Akan aku bersemuka dengan Wan Kembung nanti ! Akan aku minta hatiku kembali ! Dia bukan barang mainan ! Dia adalah CINTA ku ! Kalau nak bergaduh pun , bergaduh la.. Kalau nak hilang kawan pun , hilanglah. Terlalu banyak sudah pengorbanan aku pada seorang kawan selama ini. Tapi tidak yang ini.

 

Malu akan aku tolak ketepi.

 

"Wan , jap lagi jumpa aku dekat cafe. Bawak Riana sekali. Adawiyah pun. Antara soal hidup dan mati. "

 

Send ..

 

 

-SAMBUNG-

11 komen :

QasehSuci berkata... [Reply to comment]

erk, jgn lah gegaduh...ckplah elok2

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

pehhhhh
ni mang bertekad bebenooo dah niii

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata... [Reply to comment]

pinjam kata2 dlm ni...ngam plak ngn apa yg dirasai skrg.

FasiHaH SupiaN berkata... [Reply to comment]

fuhhhh tu diaa baru gentleman.hehe

Zaidatul Akmal berkata... [Reply to comment]

antara hidup dan mati tu!!! meluahkan cinta dalam blog..menarik2!

mas saari berkata... [Reply to comment]

erk...bahaya ni!
jangan perang besar sudah..

cik Beskod berkata... [Reply to comment]

hoho apakah yg akan berlaku ye huhu

::Qaseh Ila:: berkata... [Reply to comment]

aik, aikk, penantian satu penyiksaan? hee mcm knl ayt tu..

gud job ben.. brani kan diri anda.. xpe gduh pun, kdang2 gduh itu utk kbaikan gak..

krana cinta sgup bgaduh? krana cinta sgup hilang kawan? so cinta itu buta?

*bkn cinta itu buta, tetapi cinta itu memahami* =))

cik gege berkata... [Reply to comment]

sama mcm semalam.terkejar-kerjar bila tgk da msuk 40th series... harap-harap ada terima ben...x sbr nk tggu smbungannya....

nuhara berkata... [Reply to comment]

yes akhirnye abg ben menjadi lelaki sejati love it!!!!!!

aku dan segalanya berkata... [Reply to comment]

wahhhh....berani meluah kan ke nih??

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI