Akan ku miliki hatimu itu .. (48)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12][13][14][15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26][27][28][29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40][41][42][43][44] [45] [46] [47] [48] ..

 

"Hahaha.. aku tipu je la Ben oii... aku tengok muka kau merah abis dah .. Tu pasal aku saja kenakan .. Dah , dah ! Duduk dulu boleh.. Ni macam nak berceramah lak lagaknya .. Kot yer nak luahkan perasaan kat Adawiyah sekali pon , cuba bertenang dulu ! ". Wan cakap terus sedas tepat kena kat muka aku !

 

" Er .. ".Kelu aku.

 

"Haih .. Ben , Ben .. Meh sini aku bagitau kau eh ... Nak tau ke ?? Ke tak nak tau ??? Tapi sebelum itu , cepat bagitau kitorang.. Kau sukakan Adawiyah kan ? ". Wan cuba memaksa dalam halus.

 

Aku mengangguk malu... Auww...

 

" Cakap laa.. sejak bila kau jadi anak dara neh ??? ". Wan sindir aku.

 

" Yelah .. Adawiyah , saya sukakan awak . ok ? ". Aku angkat muka dan pandang mata Adawiyah. Merah terus mukanya.

 

"Tu kau cakap ke atau lafaz nikah ?? ". Wan sakat lagi. Hampeh mamat nih..

 

Wan menyiksa batin aku !! Geramnyaaa ...

 

" Adawiyah , saya sukakan awak. " . Ringkas dan padat.

 

" Baiklah Ben .. Perkenalkan Adawiyah , sepupu aku. ". Wan mula terus terang.

 

Aku ternganga.

 

-SAMBUNG-

12 ulasan:

  1. hehehee...tipu rupanya! jahat betul wan kembong ni..

    dah agak dah, mesti Ada dan Wan ada kaitan!

    BalasPadam
  2. huhuhu patut la time baca firasat ada memberitahu yg wan kembung ngan adawiyah ada pertalian huhuhu

    next apakah adawoyah menerima dia hehehe??

    BalasPadam
  3. xsbrnye nk tggu sambungan cite nie...

    BalasPadam
  4. sakit jantung aku bace citer ni...

    siap gelak sorang2.. kelakau la beben!!

    BalasPadam
  5. okeh!
    saya dah geram kat sini
    hahahahahaha

    BalasPadam
  6. aiyak!! Okes...saya tertipu...sakit jantung a.k.a geram...teruskan mengeramkan kita org ya abg beben...hehe

    BalasPadam
  7. kuang kuang kuang... sepupu~ i knew it.. yeayy! fuhh! rsa hilang 1 azab bla hbis bca episod 48 ni.. xde laa kmpius sgt dh.. =))

    BalasPadam
  8. waaaaaaaaa hahaha sepupu ko jah~ sabo je laaaaaa

    BalasPadam
  9. ceyt...nasib baik kan saya baca ikut urutan..so, takde la terkantoi pasal zip seluar tu..hahahahah

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI