Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 18 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (48)

Episod [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12][13][14][15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26][27][28][29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40][41][42][43][44] [45] [46] [47] [48] ..

 

"Hahaha.. aku tipu je la Ben oii... aku tengok muka kau merah abis dah .. Tu pasal aku saja kenakan .. Dah , dah ! Duduk dulu boleh.. Ni macam nak berceramah lak lagaknya .. Kot yer nak luahkan perasaan kat Adawiyah sekali pon , cuba bertenang dulu ! ". Wan cakap terus sedas tepat kena kat muka aku !

 

" Er .. ".Kelu aku.

 

"Haih .. Ben , Ben .. Meh sini aku bagitau kau eh ... Nak tau ke ?? Ke tak nak tau ??? Tapi sebelum itu , cepat bagitau kitorang.. Kau sukakan Adawiyah kan ? ". Wan cuba memaksa dalam halus.

 

Aku mengangguk malu... Auww...

 

" Cakap laa.. sejak bila kau jadi anak dara neh ??? ". Wan sindir aku.

 

" Yelah .. Adawiyah , saya sukakan awak . ok ? ". Aku angkat muka dan pandang mata Adawiyah. Merah terus mukanya.

 

"Tu kau cakap ke atau lafaz nikah ?? ". Wan sakat lagi. Hampeh mamat nih..

 

Wan menyiksa batin aku !! Geramnyaaa ...

 

" Adawiyah , saya sukakan awak. " . Ringkas dan padat.

 

" Baiklah Ben .. Perkenalkan Adawiyah , sepupu aku. ". Wan mula terus terang.

 

Aku ternganga.

 

-SAMBUNG-

12 komen :

mas saari berkata... [Reply to comment]

hehehee...tipu rupanya! jahat betul wan kembong ni..

dah agak dah, mesti Ada dan Wan ada kaitan!

cik Beskod berkata... [Reply to comment]

huhuhu patut la time baca firasat ada memberitahu yg wan kembung ngan adawiyah ada pertalian huhuhu

next apakah adawoyah menerima dia hehehe??

MiSa A. berkata... [Reply to comment]

xsbrnye nk tggu sambungan cite nie...

Zaidatul Akmal berkata... [Reply to comment]

sakit jantung aku bace citer ni...

siap gelak sorang2.. kelakau la beben!!

MiSa A. berkata... [Reply to comment]

cpat smbung... nak lg...

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata... [Reply to comment]

ahaha, dah agak daaaah~

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

okeh!
saya dah geram kat sini
hahahahahaha

Nazhirah Mazlan berkata... [Reply to comment]

ceh,,kerek pnye wan...

QasehSuci berkata... [Reply to comment]

aiyak!! Okes...saya tertipu...sakit jantung a.k.a geram...teruskan mengeramkan kita org ya abg beben...hehe

::Qaseh Ila:: berkata... [Reply to comment]

kuang kuang kuang... sepupu~ i knew it.. yeayy! fuhh! rsa hilang 1 azab bla hbis bca episod 48 ni.. xde laa kmpius sgt dh.. =))

FasiHaH SupiaN berkata... [Reply to comment]

waaaaaaaaa hahaha sepupu ko jah~ sabo je laaaaaa

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

ceyt...nasib baik kan saya baca ikut urutan..so, takde la terkantoi pasal zip seluar tu..hahahahah

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI