Akan ku miliki hatimu itu .. (2:11)


New Post
Bukan semudah itu , sayang ..
Hati ini melupakan dikau ..
Bukan pintaku kita begini ..
Sudah jodoh ditentukan Ilahi .. 


Bukan semudah itu , sayang ..
Kau pergi meninggalkan aku ..
Aku tunduk sepi kehilanganmu ..
Namun segala terubat biarpun berparut .. 


Bukan semudah itu , sayang ..
Untuk mengembalikan cinta di hati ini ..
Mengenggam rindu bertahta di sanubari ..
Agar hati ini kembali berani .. 


Pergilah sayang , pergilah kasih ..
Aku terima ketentuan ini ..
Andai takdir kita di satu hari nanti ..
Pasti kita kembali bersatu hati .. 


Publish 


...............................
" Ah.. lega... Lama tak update blog .. Hurm..  Sabrina .. Dulu selekeh jee kau .. Main kawin kawin pun , aku pk banyak kali nak bersanding dengan kau .. Cuba suruh sekarang ??? Muhahahha .. "
.

Tergelak sendirian aku .. 


" Haaa... tu gelak tuuu , mesti ingat kat Sab ! Amboiii .. Miang mai dahhh ! Dulu juai mahaii .. Skang ??? ". Jerit sepupu aku dari meja makan . 


" Aaahh.. Diam kaaauuuu .. ".  Kantoi aku ! 


Laptop , aku tutup dan simpan kembali ke dalam beg. Bangun dan mengelamun di depan pintu rumah kampung arwah atuk aku .. Sejuk udara malam ..


" Hurm... Sampai bila aku nak lari ?? Bukan aku menolak cinta.. Tapi bukan jodoh aku .. Sapa tamo bercinta kan ? ".



-SAMBUNG-

5 ulasan:

  1. bertemu kekasih lama... Sabrina! heheheeee

    BalasPadam
  2. "Pergilah sayang , pergilah kasih ..
    Aku terima ketentuan ini ..
    Andai takdir kita di satu hari nanti
    Pasti kita kembali bersatu hati .."

    suke ayt tu..ayat yg mmg trbaik...
    Biar masa menentukan sglanyer..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009