Sabtu, 24 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (2:8)



Bila hati mula menangis ..
Cinta mula menjauhkan diri ..
Rindu tidak mungkin bertandang lagi ..
Benci semakin menjadi-jadi .. 

Bila hati mula menangis ..
Segala indah menjadi sepi ..
Bintang tiada peneman lagi ..
Bulan menghilang menanti mentari ..

Bila  hati mula menangis ..
Hati ini kembali terkunci ..
Tidak sesekali berpaling lagi .. 
Biarlah jodoh ditentu Ilahi .. 

Maafkan aku .. Hatiku ini bukan milikmu ... 


.............
" Riana call ?? Kul 12 dah ni ? Tetiba je ni ?? ". Bisik hati ku ...

" Helo... ".

" Wsalam , Riana... ".

" Nape dengan Adawiyah ?? ".

" Iskhh... takkan la gitu ??? Tadi oke  je Ben tengok dia .."

" Hurm.. Riana ada sekali ? "

" Oklah... kalau gitu , kita jumpa esok je kat KLCC .. "

" Wsalam ..Selamat malam "

" Haih... Adawiyah nak minta maaf pulak .. Aku dah malas nak berkapel ngan anak orang kaya ni .. Buang masa je .. Dah la kena hina ..  ".Bebel hati aku..

" Maaf Adawiyah .. Aku tak ingin kau kembali ke dalam hati ku ini ... "

Butang Refresh di browser aku tekan ..

" Satu komen .. mesti dari dia ... "

6 komen :

hajar berkata... [Reply to comment]

adoooiii... kesiannyeee beben... dah riana x jd ngn wan.. biarlah beben ngn riana jer...

yayath berkata... [Reply to comment]

satu kisah yang menarik:)hehe..lama da x baca novel o cerpen:)

aku dan segalanya berkata... [Reply to comment]

ada kah anon???

mas saari berkata... [Reply to comment]

nak minta maaf pulak! huhuhuuu

Snazzy Naz berkata... [Reply to comment]

bila sekali hati terluka, sukar untuk disembuhkan kembali seperti asal

Amirah Jafri berkata... [Reply to comment]

memaafkan senang. melupakan tu susah -.-

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI