Akan ku miliki hatimu itu .. (2:7)

E : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43][44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] ..

Episod [2:1] [2:2] [2:3] [2:4] [2:5] [2:6] ..

 

New Post :

 

Aku tau dah .. Sama je semua perempuan .. Hanya kerana ayah aku bukan dari golongan berada dan aku cuma .. Haih .. Apakah tiada peluang untuk aku buktikan yang aku mampu membela anak orang ???

Selayaknya aku hanya untuk perempuan yang sama kedudukan dengan aku ? Aku tidak boleh berkawan dengan perempuan yg tinggi kedudukannya ? Apakah mereka itu punya tempat istimewa di akhirat kelak ?

Tu baru mak dia aku jumpa .. Belum ayahnya.. Patutlah Adawiyah membisu seribu bahasa jer.. Ex bf dia , mmg dari golongan berada.. Nak dibandingkan aku yang mana ayah aku cuma seorang pemandu teksi ? Apakah teruk sangat seorang pemandu teksi ? Sekurang-kurangnya ayah aku ni tau keluar pagi balik malam dari tak balik langsung ! Keluarga diutamakan !!!

Pelik .. Bila duit menjadi ukuran.. Mata terus buta ! Tak mengapalah , Adawiyah .. Mungkin jodoh kita tiada.. Engkau sendiri pon tidak mempertahankan hubungan kita.. Nasib baik tak lama , kalau tidak mahu jugak menonggeng sekali lagi ..

Patut la si Wan pon perangai sama je .. Darah satu keturunan.. Memilih yang cun dan kaya saja ! Kenapa aku tak nampak ? Adoii.. Hampes betul laa...

Riana , apa cerita dia .. Dengan Wan pon tak menjadi .. Nampaknya masing masing dah single balik .. Tapi aku malas nak bercinta lagi !! Aku nak abiskan belajar ni , pastu kerja.. Kawin ... Hurm.. tapi dengan sapa ?? Siapa yang nakkan aku ni ? Haih ..

 

Publish

 

Adawiyah , selamat tinggal ... Hanya blog saja peneman sepi ku ...

6 ulasan:

  1. selamat tinggal adawiyah??hurmmmmmmmmmm

    BalasPadam
  2. hurmmm...dah ucap selamat tinggal ke?

    BalasPadam
  3. hahh? p.u.t.u.s?? adoiii, x rse mcm sng sgt ke abg ben? aiyarkk! sngnye laki tgalkan pmpuan... >,<

    BalasPadam
  4. Pergh terbaik . Senang2 je ada tu :/ adehh

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009