Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 24 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (2:7)

E : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43][44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] ..

Episod [2:1] [2:2] [2:3] [2:4] [2:5] [2:6] ..

 

New Post :

 

Aku tau dah .. Sama je semua perempuan .. Hanya kerana ayah aku bukan dari golongan berada dan aku cuma .. Haih .. Apakah tiada peluang untuk aku buktikan yang aku mampu membela anak orang ???

Selayaknya aku hanya untuk perempuan yang sama kedudukan dengan aku ? Aku tidak boleh berkawan dengan perempuan yg tinggi kedudukannya ? Apakah mereka itu punya tempat istimewa di akhirat kelak ?

Tu baru mak dia aku jumpa .. Belum ayahnya.. Patutlah Adawiyah membisu seribu bahasa jer.. Ex bf dia , mmg dari golongan berada.. Nak dibandingkan aku yang mana ayah aku cuma seorang pemandu teksi ? Apakah teruk sangat seorang pemandu teksi ? Sekurang-kurangnya ayah aku ni tau keluar pagi balik malam dari tak balik langsung ! Keluarga diutamakan !!!

Pelik .. Bila duit menjadi ukuran.. Mata terus buta ! Tak mengapalah , Adawiyah .. Mungkin jodoh kita tiada.. Engkau sendiri pon tidak mempertahankan hubungan kita.. Nasib baik tak lama , kalau tidak mahu jugak menonggeng sekali lagi ..

Patut la si Wan pon perangai sama je .. Darah satu keturunan.. Memilih yang cun dan kaya saja ! Kenapa aku tak nampak ? Adoii.. Hampes betul laa...

Riana , apa cerita dia .. Dengan Wan pon tak menjadi .. Nampaknya masing masing dah single balik .. Tapi aku malas nak bercinta lagi !! Aku nak abiskan belajar ni , pastu kerja.. Kawin ... Hurm.. tapi dengan sapa ?? Siapa yang nakkan aku ni ? Haih ..

 

Publish

 

Adawiyah , selamat tinggal ... Hanya blog saja peneman sepi ku ...

6 komen :

aku dan segalanya berkata... [Reply to comment]

selamat tinggal adawiyah??hurmmmmmmmmmm

mas saari berkata... [Reply to comment]

hurmmm...dah ucap selamat tinggal ke?

Snazzy Naz berkata... [Reply to comment]

sedih la plak. huhu

~~|| EzzaTy AriFfiN ||~~ berkata... [Reply to comment]

hope adew NEW POST sal nie.... =(

::Qaseh Ila:: berkata... [Reply to comment]

hahh? p.u.t.u.s?? adoiii, x rse mcm sng sgt ke abg ben? aiyarkk! sngnye laki tgalkan pmpuan... >,<

Amirah Jafri berkata... [Reply to comment]

Pergh terbaik . Senang2 je ada tu :/ adehh

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI