Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 29 Ogos 2014

Berperang sebelum tidur !

 

Hurm.. sian dia .. Tiap malam ‘bergaduh’ ngan mak dia .. Mak dia , nak bangun awal.. Kena tidurkan Zahra .. Dia lak , nak main lagi.. hurmm..

Aku ? Hurm.. masa masa ginilah aku nak update blog.. Kang lewat sangat , masalah ngantuk di pagi hari. Diorang , tak pe la.. leh bangun sesuka hati jer .. uhuhuh..

Nak tak nak , aku kena layan dia dulu sampai dia terlena ..

Dah jadi tabiat , tiap malam gini.. Cari aku , tidur .. Dah tidur, terjaga.. masuk bilik… cari mak dia ..

Camana la aku nak gi jauh lagi pasni ? Qhaliff makin manja.. makin banyak cakap.. makin … hurmm.. panjang kaki ! Nak berlari je keje dia ! Tak kasi orang lain uruskan dia

Tak kisah la.. sekarang ni la saat saat indah.. Walaupun geram tapi kenangan inilah akan dibawa semasa tua nanti ! Sekarang ni pon kalau tengok video video dia masa kecik , aku pasti akan ketawa.. Huhuhu..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI